Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Odnoszę wrażenie że od pewnego czasu u was coś się zmieniło na gorsze, kiedyś tak nie było.
Ostatnio zgłosiłem problem, sam nie byłem w stanie go rozwiązać, dostałem wiadomość że problem jest zamknięty że dział techniczny nie będzie próbował go rozwiązać.
Dlaczego chcecie żeby użytkownik korzystał z allegro z utrudnieniami.
Drugie zgłoszenie dostaje od doradcy bezsensowna odpowiedź , zgłoszenie musiałem ponowić ale czy dostanę odpowiedz dlaczego tak się dzieje.
Kiedyś gdy zglaszalem jakiś problem doradcą mówił lub pisał, że allegro nie chce żeby użytkownik korzystał z serwisu z problemami.
Najlepiej jest usunąć konto po co zgłaszać ,lub korzystać z serwisu z trudnościami.
@Agent555 Zapewniam, że nic się u nas nie zmieniło i w przypadku zgłoszenia problemu robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby pomóc. Pamietaj jednak, że nie zawsze problem leży po stronie Allegro. Czasem też na usunięcie błędu trzeba poczekać, ponieważ zespół techniczny nie każdą nieprawidłowość jest w stanie usunąć od ręki.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy możecie napisać dlaczego allegro wysyła maila"bardzo nam zależy żeby rozwiązać twoja sprawę" po co to wszystko jest wysylane,w jaki celu. Skoro już od pewnego czasu nie ma odpowiedzi na zgłoszenia, wysyłane do allegro, kiedyś tak nie było.
Około półtora tygodnia zgłosiłem problem odpowiedzi nie ma do dzisiaj i już jej nie bedzie. Były jeszcze dwa zgłoszenie i też napewno nie będzie odpowiedzi.
Dlaczego Allegro chce żeby użytkownik korzystał z serwisu z przeszkodami.
Po prostu zgłoszenia są zamykane.
@Agent555 Przydała by się możliwość założenia dyskusji organom którym się zgłasza problem a ci powinni zgodnie z zasadami jakie ustalają dla innych w takim samym czasie odpowiedzieć i go rozwiązać .
Półtora tygodnia to jeszcze pikuś. Ja od 19 stycznia cierpliwie czekam aż ktoś odpowie 🙂 (spr. 20609964)
Coś chyba nie mogą odnaleźć tego odpowiedniego działu, odpowiadały dwie różne konsultantki. Pewnie sprawę zmietli po cichu pod dywan, bo nie potrafili odnaleźć odpowiedzi.
Odpowiedź już dawno sam znalazłem, ale nie informowałem ich o tym 🙂
Ten dział to napewno zespół specjalistów🤣.
Wiecie - "proszę wyłączyć i włączyć komputer" takie porady dostaję od swojego opiekuna IT a on za to wystawia fakturę 15tys.