Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miałam wykupiony Allegro Smart na rok do około stycznia 2024, teraz po pół roku nie mam do niego dostępu. Wyskakuje mi informacja, ze muszę kupić nowy Smart.
Czy ktoś miał podobny problem?
a...na właściwym koncie patrzysz ?😁
Na obu kontach mam informacje żeby wykupić Smart
Miałaś wykupiony SMART czy byłaś w Allegro Family?
Miałam wykupiony
@amelia_aimee Na koncie, z którego piszesz, usługa wygasła w styczniu 2023 r. Nie opłaciłaś kolejnego cyklu.
@amelia_aimee czyli chęci były , być może płatność nie poszła , sprawdź na koncie bankowym
A jak wytłumaczyć to ze jeszcze do 31 maja 2023 roku mogłam płacić ze Smart? Niemożliwe, ze w styczniu mi się skończyło, opłacałam na cały rok do 2024
A pytałem? Pytałem. Wyjaśniać mi się nie chce!
Gdzie mogę zobaczyć historie płatności za usługę smart ?
@amelia_aimee W tej zakładce zobaczysz ostatnią płatność.
Niestety wyświetla mi się tylko informacja o zakupie, nie ma żadnych danych z poprzedniej płatności
@amelia_aimee To dlatego, że usługa nie jest aktywna na Twoim koncie. W tej sytuacji napisz tutaj w sprawie historii opłat za Allegro Smart!
Dobry wieczór, u mnie taki sam problem. Nie ma allegro Smart, nie ma historii zakupów, koszyk pusty.
zaloguj się na właściwe konto - msz więcej niż jedno
@Client:42850257 Takie coś oznacza zazwyczaj że jesteś na innym koncie.