anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zniknęło mi allegro SMART

amelia_aimee
#7 Wielbiciel#

Miałam wykupiony Allegro Smart na rok do około stycznia 2024, teraz po pół roku nie mam do niego dostępu. Wyskakuje mi informacja, ze muszę kupić nowy Smart.
Czy ktoś miał podobny problem? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

mdrogeria
#21 Demiurg#

a...na właściwym koncie patrzysz ?😁

oznacz moderatorów

amelia_aimee
#7 Wielbiciel#

Na obu kontach mam informacje żeby wykupić Smart 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@amelia_aimee 

Miałaś wykupiony SMART czy byłaś w Allegro Family?

oznacz moderatorów

amelia_aimee
#7 Wielbiciel#

Miałam wykupiony 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@amelia_aimee Na koncie, z którego piszesz, usługa wygasła w styczniu 2023 r. Nie opłaciłaś kolejnego cyklu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@amelia_aimee czyli chęci  były , być może płatność nie poszła , sprawdź na koncie bankowym 

oznacz moderatorów

amelia_aimee
#7 Wielbiciel#

A jak wytłumaczyć to ze jeszcze do 31 maja 2023 roku mogłam płacić ze Smart? Niemożliwe, ze w styczniu mi się skończyło, opłacałam na cały rok do 2024 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@amelia_aimee 

A pytałem? Pytałem.  Wyjaśniać mi się nie chce!

oznacz moderatorów

amelia_aimee
#7 Wielbiciel#

Gdzie mogę zobaczyć historie płatności za usługę smart ?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@amelia_aimee W tej zakładce zobaczysz ostatnią płatność.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

amelia_aimee
#7 Wielbiciel#

Niestety wyświetla mi się tylko informacja o zakupie, nie ma żadnych danych z poprzedniej płatności 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@amelia_aimee To dlatego, że usługa nie jest aktywna na Twoim koncie. W tej sytuacji napisz tutaj w sprawie historii opłat za Allegro Smart!

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów