Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
8 grudnia kupiłam dwa produkty u dwóch sprzedawców, na łączną kwotę 259,78 zł wraz z dostawą. Opłaciłam zamówienie przez Apple Pay, a kwota została zablokowana na koncie.
Zamówienia wyświetlały się w historii zakupów, ale dziś (10 grudnia) zniknęły.
Proszę o informację, co mogło się z nimi stać i jak mogę sprawdzić ich status.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry @Client:107083968! Masz dwa konta na Allegro, zamówienie, o którym piszesz zostało zrobione na tym drugim. Czy chcesz, abym podała login tego drugiego konta?
Dziękuję za odpowiedź. Tak, proszę podać login.
@Client:107083968 Twoje drugie konto: Client:130471852.
Możesz przy logowaniu podać ten login i w razie potrzeby skorzystać z opcji odzyskania hasła. E-mail potrzebny do odzyskania hasła wyślemy na adres e-mial: kar*********gmail.com.
Wszystko się udało. Widzę zamówienie. Bardzo dziękuję, bardzo mi pomogliście!
@Client:107083968 super 😊 Polecamy się na przyszłość!