Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie ma historii koszyka i nie da się tego przywrócić.
@-p- Cześć, czy na pewno logujesz się na odpowiednie konto?
Tak mam tylko jedno konto.
@-p- Zweryfikuję ten temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
@-p- Przez Centrum Wiadomości przesłałam Ci numery ofert, które miałeś w koszyku.
Czyli technicznie jest możliwość ich przywrócenia?
@milka1234567890 Przywrócenia niestety nie, ale czasami te oferty zachowują się w logach i możemy wyciągnąć ich numery
Dziękuję. Te oferty to akurat miałem w koszyku, a mi chodziło o wcześniejsze jakie miałem (głównie książki) które leżakowały na swój czas. W sumie to niektóre przedmioty leżały tam pewnie więcej jak rok i pewnego dnia wszystko znikło... Ciekawe dlaczego? Niemniej dziękuję za poświęcony czas. Miłego wieczoru.
Dzień dobry
Czy jest możliwość, aby również otrzymać od Pani numery ofert, które miałam w koszyku?
Mam ten sam przypadek - niestety koszyk z niewiadomych powodów się wyczyścił i zauważyłam dopiero dziś jak zobaczyłam, że w koszyku jest jeden produkt zamiast kilkunastu 😞
@Client:38228563 Konsultuję to z naszym Działem Technicznym.
@Client:38228563 Czy jesteś w stanie wskazać jedną, przykładową ofertę, która zniknęła z koszyka?
@-p- Ale jak zniknęły to nie wracają.
@-p- Masz tylko jedno konto?
@-p- Mogły zniknąć z różnych powodów. Np. zostały wyprzedane, albo aukcje się zakończyły
Możliwe że też znikają jak sprzedawca podejmie ryzyko i weźmie sobie wolne i chwilowo zawiesi sprzedaż .
@kolekcjoner608 To akurat na pewno. Miałem maile od zaniepokojonych klientów w podobnych wypadkach 😎