Zniknęły mi rzeczy dodane do koszyka, które tam przetrzymywałem, aby je kupić w przyszłości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zniknęły mi z koszyka rzeczy które tam miałem (niektóre od dłuższego czasu), a które planowałem kupić w przyszłości... czy jest gdzieś może historia tego co było w koszyku? Albo może jakoś da się to przywrócić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma historii koszyka i nie da się tego przywrócić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@-p- Cześć, czy na pewno logujesz się na odpowiednie konto?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak mam tylko jedno konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@-p- Zweryfikuję ten temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@-p- Przez Centrum Wiadomości przesłałam Ci numery ofert, które miałeś w koszyku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli technicznie jest możliwość ich przywrócenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@milka1234567890 Przywrócenia niestety nie, ale czasami te oferty zachowują się w logach i możemy wyciągnąć ich numery
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję. Te oferty to akurat miałem w koszyku, a mi chodziło o wcześniejsze jakie miałem (głównie książki) które leżakowały na swój czas. W sumie to niektóre przedmioty leżały tam pewnie więcej jak rok i pewnego dnia wszystko znikło... Ciekawe dlaczego? Niemniej dziękuję za poświęcony czas. Miłego wieczoru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry
Czy jest możliwość, aby również otrzymać od Pani numery ofert, które miałam w koszyku?
Mam ten sam przypadek - niestety koszyk z niewiadomych powodów się wyczyścił i zauważyłam dopiero dziś jak zobaczyłam, że w koszyku jest jeden produkt zamiast kilkunastu 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:38228563 Konsultuję to z naszym Działem Technicznym.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:38228563 Czy jesteś w stanie wskazać jedną, przykładową ofertę, która zniknęła z koszyka?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@-p- Ale jak zniknęły to nie wracają.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@-p- Masz tylko jedno konto?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@-p- Mogły zniknąć z różnych powodów. Np. zostały wyprzedane, albo aukcje się zakończyły
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możliwe że też znikają jak sprzedawca podejmie ryzyko i weźmie sobie wolne i chwilowo zawiesi sprzedaż .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kolekcjoner608 To akurat na pewno. Miałem maile od zaniepokojonych klientów w podobnych wypadkach 😎