Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dzień dobry, kupiłam na raty suszarko-lokówkę Dyson, rat jeszcze nawet nie spłaciłam do końca, była mała awaria sprzętu i po oddaniu do serwisu okazało się, że to produkt podrobiony i Dyson zarekwirował mi ten sprzęt. Od zakupu minęło 180 dni więc nie mogę złożyć wniosku o rekompensatę, ale zostałam oszukana za pośrednictwem Allegro, bo przedmiot miał być oryginalny. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie,
@Client:93962253 Cześć. 🙂 Zapewne od serwisu otrzymałaś dokument, który potwierdzi zatrzymanie urządzenia. Napisz do nas proszę przez ten formularz i załącz skan dokumentu. Nie martw się, ta sprawa zostanie rozwiązana.
Dziękuję, napisałam, mam nadzieję że coś sie uda zrobić w tej sprawie 🙂