anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odp.: Zostałem dodany do czarnej listy

BDU_TM
#8 Zapaleniec#

Kupujący, który wybrał dostawę np. za 8,99 i tyle za nią zapłacił nie powinien obniżać oceny bo mu się wydaje, że można taniej. Sprzedawca i tak dokłada do tej przesyłki co najmniej 2 zł. Skoro kupujący zaznacza niższą ocenę, to wyświetla się, że sprzedający zawyżył cenę wysyłki, czyli na tym zarobił nieuczciwie zawyżając cenę wysyłki. A to już jest pomówienie. Stąd moje oskarżenie o "nierozumienie" wyświetlających się komunikatów. Przecież zaakceptował cenę towaru i koszty wysyłki.

Rozumiem jeśli kupujący zapłacił np: 30 zł za wysyłkę a rzeczywiste koszty były znacznie niższe to sprzedającemu należy się obniżenie oceny. Ale w przeciwnym przypadku to jest to złośliwość ze strony kupującego.

Jeśli jest więcej takich co im się "wydaje" to sprzedający traci tytuł super sprzedawcy a w dalszej kolejności możliwość oferowania darmowej wysyłki smart.  Pozdrawiam i życzę  wszystkiego najlepszego w tych trudnych dla nas czasach.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zostałem dodany do czarnej listy

Knowhere
#21 Demiurg#

@br. ""Szanowny pan kupujący" który kupił  przedmiot za 3 zł  ma prawo oczekiwać że  sprzedający nie będzie tworzył absurdów i znajdzie sposób na obniżenie kosztów wysyłki.  Tylko tyle i aż tyle. Może  na przykład  sprzedać za 12 zł z darmową wysyłką." - czy przypadkiem 3 + 8,99 to nie jest tyle samo co 12 + 0 (z różnicą jednego grosza)?😁
Ale ja tam w sumie nie wiem, ja matmy uczyłem się w innych czasach😏

_____________
"Jesteś tu niepotrzebny jak plama na ścianie, wiem że chciałbyś to zmienić a ja znam rozwiązanie"
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zostałem dodany do czarnej listy

br.
#16 Inspirator#

@Knowhere  Hmmm...  czy w tamtych czasach nie uczyli zaokrąglania kwot?

A w przykładzie jak pamiętam nie rozchodziło się o wysokość kosztu przesyłki, lecz o zlikwidowanie problemu poprzez  całkowite zlikwidowanie kosztu przesyłki.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zostałem dodany do czarnej listy

Knowhere
#21 Demiurg#

@br. Czy się zaokrągli, czy nie zaokrągli, to i tak w praktyce wychodzi 12 zł, więc taki trudny "klient" przyczepi się wtedy tego, że cena towaru za wysoka😏

_____________
"Jesteś tu niepotrzebny jak plama na ścianie, wiem że chciałbyś to zmienić a ja znam rozwiązanie"
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zostałem dodany do czarnej listy

andrew1919
#9 Pomysłodawca#

To sam zobie zadaj pytanie Po co chcesz u niego kupowac kolejny raz u niego skoro ma dla Ciebie za drogie przesyłki. Kup u tego gdzie ma tańsze i po problemie.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zostałem dodany do czarnej listy

aragil
#14 Krzewiciel#

andrew1919 Pewne ma w summę(towar+ wysyłka) najtaniej.😄

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zostałem dodany do czarnej listy

Ta_ni
#7 Wielbiciel#

Dla mnie żeby komuś dać gwiazdkę za wysyłkę i jej koszt to trzeba być nienormalnym. Przecież wysyłkę i jej koszt ustala przewoźnik...

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zostałem dodany do czarnej listy

andrew1919
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie !! Kupujący myślą, że sprzedający chce jeszcze na wysyłce zarobić i dlatego oceniają tak nisko a co on ma do kosztów to nie on je reguluje ! Na przełomie 3 miesięcy koszty kuriera DHL przy miesięcznej ilości paczek około 600 ceny wzrosły o 3 zł !! Jak ktoś kupuje to akceptuje te koszty zatem ocena kosztów wysyłki powinna być wyłączona bo kupujący najczęściej obniżają na tym bardzo mocno ocenę krzywdząc tym samym sprzedającego i to celowo !!

Sprzedający zablokował i według mnie nie zrobił nic złego już wiadomo, że przy kolejnej transakcji kupujący zrobi to samo zatem po co ma się użerać i denerwować za "parę groszy" i później walczyć miesiąc na odbudowanie standardu.

Odpowiedz
Ładowanie...