- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Dzień dobry.
Mam pytanie dotyczące procedury zwrotu środków na konto.
Otóż mój sprzedający najwyraźniej miga się, od zwrócenia mi pieniędzy.
Przysyła mi wycięte obrazy potwierdzeń z formularza zwrotu, że są w realizacji albo w toku.
Moje pytanie brzmi:
- Czy po rozpoczęciu procedury zwrotu środków przez sprzedającego powinienem otrzymać wygenerowany email?
- Jeżeli nie, to w którym momencie procedury zwrotu zostanę o tym powiadomiony?
Nadmieniam, że prowadzę od dłuższego czasu dyskusję ze sprzedającym i odnoszę wrażenie iż jest nieuczciwy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak , jeśli zwrot środków został zlecony powinieneś otrzymać informację
,, sprzedający .... tu nick przedającego ... zwrócil Twoją wpłatę .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Czyli email generowany jest zaraz po rozpoczęciu procedury i przetworzeniu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak , pod warunkiem , że sprzedający ma na koncie wystarczającą ilość środków .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To taka dyskusja? https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Poproś w niej o pomoc pracownika Allegro i wszystko się wyjaśni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za podpowiedź.
Skorzystam również z tej opcji.
Pozdrawiam.