Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
22.04.2025 nadałem darmowy zwrot do sprzedawcy poprzez DPD niestety przesyłka została zgubiona. Numer zwrotu 06Z2/2025 i numer przesyłki 1015748660645U. Zgłosiłem reklamacje do DPD Numer szkody: OP/25/206017. Niestety otrzymałem informację zwrotną że nie jestem osobą upoważnioną do zgłoszenia reklamacji że to powinno zgłosić allegro. Moje pytanie brzmi jak mam załatwić ten problem. Koszt tego zakupu to 494 zł
@Client:113414639 zgłoś problem w szczegółach zakupu. Opisz sytuacje, że odesłałeś paczkę, która zaginęła. Dołącz dowód odesłania (list przewozowy).
List przewozowy nie jest dowodem odesłania. W końcu można go wydrukować, a przesyłki nie wysłać.
@Client:113414639 napisz proszę w tej sprawie za pomocą formularza i załącz zrzut ekranu z odpowiedzią od przewoźnika. Doradcy będą mogli wyjaśnić to bezpośrednio z przewoźnikiem i pomóc w złożeniu tej reklamacji.