Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Zrobiłem 2 zakupy karta pluxee, niestety musiałem dokonać zwrotu. Podobno zwroty są zlecone ale na kartę nie wróciły środki. Co mogę zrobić? Gdzie sprawdzić?
A czy mail o zwrocie od Allegro był?
Był, nawet przy zakupie jest informacja ze zwrot powinien dotrzeć do 9.01
W drugim przypadku po założonej dyskusji dostałem info ze zlecony zwrot ale maila nie ma
@darello_2004 Po poprawnym zleceniu zwrotu środki trafiają tam skąd wyszły w ciągu 3 do 7 dni roboczych licząc od dnia następującego po dniu w którym ten zwrot został zlecony.
A jak sprawdzic czy zostało poprawnie zlecone?
A od kogo ta informacja że zwrot był?
Cześć, @darello_2004. Proszę, podaj numery tych zamówień.
82ee2430-b7a0-11ef-896c-73139ac679f5
48394d80-bfdc-11ef-a163-a3a83869b5b1
@darello_2004, oba zwroty zostały już zrealizowane.
Zamówienie 48394d80-bfdc-11ef-a163-a3a83869b5b1 zostało opłacone blikiem i środki trafiły na przypisany rachunek.
W przypadku 82ee2430-b7a0-11ef-896c-73139ac679f5 środki wróciły na kartę. Nie mogę na forum podać numeru karty, na którą trafił zwrot. Jeśli napiszesz przez formularz, to doradca wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie operacji, w którym znajdziesz dane zwrotu.
Dziękuję!
Wy naprawdę nie widzicie zwrotu środków, nie potraficie tego sprawdzić, co tego jest powodem?