Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem słuchawki airdots 3 bo w starych pada mi bateria w jednej sluchawce.
Po odebraniu słuchawek pierwszy zgrzyt, lewa słuchawka gubi połączenie. Wziąłem stare słuchawki i po poruwnaniu wyszło, że dostałem podrobiony towar:
1. Orginalne słuchawki ważą 51g nowe 40
2. Inne kodeki BT przy połączeniu, w opisie i moich starych aptX w nowych SBC
3. Brak funkcji pauzy przy wyjęciu słuchawki
4. Inny wygląd słuchawki, moje stare wyglądają jak na zdjęciu sprzedawcy, a wysłane mają kilka innych szczegółów.
5. Stare mają o klasę lepszy dźwięk, nowe grają płasko o bez basu.
Napisałem do sprzedawcy i czekam na odpowiedź, ale przy składaniu zwrotu pojawiła mi się taka informacja:
Ograniczenie prawa do odstąpienia
Rzecz, która dostarczona jest w zapieczętowanym opakowaniu, a której po jego otwarciu nie możesz zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę. Np.: bielizna osobista, test ciążowy, końcówki do szczoteczki elektrycznej, soczewki kontaktowe, maseczki.
Czy sprzedawca może się na to powołać przy odmowie zwrotu niesprawnych i podrobionych słuchawkach? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jeśli towar nie jest zgodny z opisem (wystawiony jako oryginał a sprzedawany jako podróbka) złóż sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi a sprzedawany przez niego przedmiot zgłoś do allegro .
@forma_83 ale ty nie mył pojęć. Tak jak pisze @kolekcjoner608 nie robisz zwrotu tylko składasz reklamacje.
Tak zaznaczyłem w formularzu allegro, bo najbardziej mi pasowało jako niezgodne z opisem. Mam jeszcze dołączyć formularz zwrotu. Czy mogę tam wpisać, że reklamacja, czy już za późno?
Jeśli dostanę, orginalne i sprawne słuchawki to też będę zadowolony.
@forma_83
Czy sprzedawca może się na to powołać przy odmowie zwrotu niesprawnych i podrobionych słuchawkach?
W tej sytuacji:
Jeżeli robiąc zwrot wskażesz powód odesłania: ODSTĄPIENIE (źle) - to sprzedawca ma prawo odmówić.
Jeżeli robiąc zwrot wskażesz powód odesłania REKLAMACJA (dobrze) i wskażesz wadę (t.j. niezgodność otrzymanego towaru z opisem w ofercie) - to sprzedawca musi ją rozpatrzyć.
@Client:44052296
ale ty nie mył pojęć [...] nie robisz zwrotu tylko składasz reklamacje.
To Ty nie myl.
Powinien zrobić zwrot wybierając opcję: REKLAMACJA.