anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot niesprawnego towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
Bellugio4
#7 Wielbiciel#

Witam,

Ostatnio miałem nieprzyjemność kupić używany monitor od osoby prywatnej. Pani dała mi gwarancję, że jest on w pełni sprawny, niestety okazało się, że kłamała. Po dłuższej dyskusji zgodziła się na zwrot i tutaj pojawia się moje pytanie. Kto pierwszy powinien wykonać akcję? Ja wysłać monitor czy ona zwrócić mi środki? Z rozmowy telefonicznej wywnioskowałem, że nie jest to pierwsza taka akcja tej pani, więc obawiam się o moje środki. A może lepiej zgłosić dodatkowo sprawę do Allegro?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli masz już deklarację zwrotu wpłaty to najpierw powinieneś odesłać sprzęt, a potem sprzedawca oddaje pieniądze. Nie załatwiaj tego na telefon, napisz maila i postaraj się na piśmie uzyskać od sprzedawcy informację o zwrocie wpłaty zanim odeślesz przedmiot. Potem, gdybyś nie otrzymał pieniędzy, będzie Ci łatwiej starać się o pomoc Allegro i o odszkodowanie z Programu Ochrony Kupujących.

Przy uznanej reklamacji powinieneś otrzymać całą wpłatę i koszt odesłania. Gdyby były problemy, rozpocznij ze sprzedawcą Dyskusję przez Allegro;

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

 

oznacz moderatorów