Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Nie otrzymałem produktu zakupionego 1 sierpnia. Sprzedający twierdził, że pomylił przesyłki i nie wie gdzie jest paczka którą miał mi wysłać. Umówiliśmy się że towar będzie wysłany w przeciągu kolejnych 2 dni, co się nie wydarzyło, dlatego poprosiłem o zwrot pieniędzy. Sprzedawca poprosił o wypełnienie zwrotu przez allegro, co zrobiłem. Nie wybrałem sposobu zwrotu towaru ponieważ nigdy jej go otrzymałem. Sprzedawca mówi że zwrócił pieniądze - od tego czasu minęło już 5 dni, a ja nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Nie mam już zaufania do sprzedawcy dlatego proszę o wsparcie. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
NUMER ZAMÓWIENIA
@SticV zgłoś problem z transakcja "dyskusja" Pieniądze wracają tam skąd płaciłeś dobrze sprawdzałeś?
@SticV Chcesz odzyskać towar albo śrdoki to otwórz dyskusję, inaczej będzie trudno coś zadziałać, masz pomoc Allegro, zakup na zwykłym :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa zakup na AL;https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@SticV sprawdziłam Twoje zamówienie w naszym systemie i niestety nie znalazłam zwrotu, na który powołuje się sprzedający, dlatego tak jak radzą moi przedmówcy, rozpocznij proszę dyskusję z tym sprzedającym. Po jej otwarciu sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mógł poprosić nasz zespół o pomoc.