anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot od sprzedającego po nie otrzymaniu towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
SticV
#2 Obserwator#

Witam,

Nie otrzymałem produktu zakupionego 1 sierpnia. Sprzedający twierdził, że pomylił przesyłki i nie wie gdzie jest paczka którą miał mi wysłać. Umówiliśmy się że towar będzie wysłany w przeciągu kolejnych 2 dni, co się nie wydarzyło, dlatego poprosiłem o zwrot pieniędzy. Sprzedawca poprosił o wypełnienie zwrotu przez allegro, co zrobiłem. Nie wybrałem sposobu zwrotu towaru ponieważ nigdy jej go otrzymałem. Sprzedawca mówi że zwrócił pieniądze - od tego czasu minęło już 5 dni, a ja nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Nie mam już zaufania do sprzedawcy dlatego proszę o wsparcie. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

NUMER ZAMÓWIENIA

2d6eb420-4d10-11ef-8578-79fcd97c64c2
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:44052296
#21 Demiurg#

@SticV zgłoś problem z transakcja "dyskusja" Pieniądze wracają tam skąd płaciłeś dobrze sprawdzałeś?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@SticV Chcesz odzyskać towar albo śrdoki to otwórz dyskusję, inaczej będzie trudno coś zadziałać, masz pomoc Allegro, zakup na zwykłym :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa zakup na AL;https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SticV sprawdziłam Twoje zamówienie w naszym systemie i niestety nie znalazłam zwrotu, na który powołuje się sprzedający, dlatego tak jak radzą moi przedmówcy, rozpocznij proszę dyskusję z tym sprzedającym. Po jej otwarciu sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mógł poprosić nasz zespół o pomoc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów