anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Popsuliście sortowanie, kiedy więc je naprawicie?

resistdj
#10 Popularyzator#

Od kilku dni w każdej przeglądarce, na każdym komputerze to samo. Czyszczenie cookies nic nie daje, instalowanie na nowo przeglądarki również, nawet takiej której jeszcze wcześniej nie instalowałem. Sortowanie działa jak chce, a w zasadzie nie działa. Czy to kolejny "test" z którego nie można się wypisać? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  sort.png

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Wypisać, przecież to dla twojego dobra.😒

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@resistdj tutaj tego nie widać, ale czy możesz zaznaczyć filtr "supercena" i pokazać mi wyniki wyszukiwań jakie widzisz na swoim koncie? Jeśli to nie problem to poproszę o zrzut całego ekranu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

resistdj
#10 Popularyzator#

sss.png

 

A w jakim celu mam zaznaczać jakieś filtry które mnie nie interesują? Zaznaczam to co mnie interesuje, wybieram sortowanie jakie mnie interesuje i efekty widać na screenach. Proszę oto zrzut całego ekranu.

oznacz moderatorów

Client:124951850
#7 Wielbiciel#

Ciekawy. Czy próbowałeś usunąć przeglądarkę?

oznacz moderatorów

resistdj
#10 Popularyzator#

Tak, próbowałem przeglądać bez przeglądarki również. To samo. Nawet w paincie jest ten sam błąd.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@resistdj Proszę Cię jeszcze o link do tych wyników wyszukiwania. Kiedy go dostanę, przekażę Twoje zgłoszenie do konsultacji w zespole technicznym.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

resistdj
#10 Popularyzator#

Musiałbym stworzyć dokument na kilkaset stron i tam powklejać linki tyle tego jest. Nie mam czasu, poszukiwanie produktu który chciałem zakupić zajęło mi 20 min, podczas gdy w widoku ofert zajmowało 3 min.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@resistdj jeśli mamy to zweryfikować, poproszę jednak jeszcze o zrzut z filtrem "supercena" oraz link do wyników wyszukiwania, o który prosiła Natalia. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#10 Popularyzator#

@resistdj Nie po to psuli, żeby teraz naprawiać. Psuj wziął kasę za innowację, słuszną linię ma nasza władza

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@resistdj  Ja cię pocieszę: nieprędko naprawią a może nigdy.

Przeglądarka to produkt Allegro i służy do tego żeby cię namówić żebyś kupił, ale nie to czego szukasz ale inny produkt który może ci wpadnie w oko.  A to czego aktualnie szukasz to poszukasz ponownie jutro i może znowu kupisz coś niepotrzebnego.  Przecież tak działa teraz handel

Kiedyś w markecie zawsze wiedziałem gdzie co lezy, szedłem i kupowałem. Teraz tak nie jest, obsługa co kilka dni przestawia regały i przenosi produkty. Klient ma szukać, nie powinien znajdować od razu, powinien coś jeszcze kupić przy okazji.

oznacz moderatorów

Ziemiol95
#8 Zapaleniec#

To skutki **piiip**ycznej decyzji allegro na temat grupowania produktów pod katalogami. Na razie możesz wejść w tryb incognito i tam niezalogowany przeglądać po staremu.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

nie naprawią, bo wg nich nic się nie zepsuło

oznacz moderatorów