Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, pierwszy raz chciałbym coś zwrócić z allegro, teściowa chciała kupić zegarek smartwatch kw10, dostała go na urodziny ale nie wiedziała ze w kolejnym prezencie będzie lepszy droższy i ten nie będzie jej w zupełności potrzebny. Zegarek został rozpakowany, sparowany z telefonem.
Czy w takim wypadku istnieje możliwość zwrotu towaru?
@Client:47863851 tak możesz zwrócić, jednak sprzedawca może Ci naliczyć poniesione koszty jeśli takie będą w postaci integralnego opakowania wskazującego na nieużywalność urządzenia. Może ale nie musi, on tylko może określić czy nadal w takiej samej cenie może ponownie sprzedać urządzenie.
Czyli najpierw mam skontaktować się z sprzedającym opisując sytuacje czy na dziko wysyłać zwrot?
@Client:47863851 jak się skontaktujesz to będziesz miał pewność, sprzedawca Ci wszystko wyjaśni. Ale i tak powinien przyjąć zwrot.
Dziękuję bardzo
Taaak, i jeszcze może poprosić, aby sprzedawca łaskawie zgodził się na zwrot 🙂
Cześć, @Client:47863851 .
Niczego nie musisz konsultować ze sprzedawcą. Zgłaszasz zwrot bez podania przyczyny, odsyłasz towar na swój koszt, a sprzedawca zwraca Ci wszystko, co mu zapłaciłeś. Miałeś prawo otworzyć opakowanie i przetestować towar. Sprzedawca nie może Ci niczego potrącić z ceny, bo Twoje działania nie wykroczyły poza ramy "zwykłego zarządu".
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:47863851 Wysyłasz rezygnację i odsyłasz towar, nie trzeba się wcześniej kontaktować i niczego opisywać.
Poczytaj w necie o prawach konsumenta.
@Client:47863851 tak, skontaktuj się ze sprzedawcą i poinformuj go o chęci zwrotu. przeproś ze tak wyszło i nie powinien Ci robić problemów. jak będzie to otwórz dyskusje ze sprzedawcą pod zakupem. Oczywiście (odstąpienie od umowy)zwrot przysługuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania urządzenia odliczając od dnia następnego 😉
przeproś ze tak wyszło
Ręce i nogi się uginają.
@Client:47863851 Za nic nie musisz przepraszać, nie słuchaj takich bredni.
@Client:47863851 nie słuchaj tego maniaka. Zadzwoń czy też napisz, zapytaj się będziesz miał pewność że zrobisz wszystko dobrze. Sprzedawca z chęcią Ci pomoże.
@Client:47863851 Niestety tak to jest, gdy w dyskusjach kupujących doradzają Ci sprzedawcy, tragedia.
I jeszcze nazywają innych forumowiczów pogardliwie maniakami. Podwójna tragedia.
@Client:47863851 a z drugiej strony jesteś atakowany przez techników teoretyków.
Post o maniakach zgłoszony, nie będziesz mi tu podskakiwał.
Sorry, zapomniałem że to twoje forum.
@Client:79577720 Smartwatche i smartbandy działają tylko po sparowaniu ich z telefonem.
Można je włączyć bez sparowywania ich z telefonem i obejrzeć, jakie ma funkcje, ale inaczej nie sprawdzi się ich prawidłowego działania.
Wtedy tylko można sprawdzić ich funkcje oraz to, czy działają prawidłowo np. wyświetlają wiadomości sms, informują o przychodzącej rozmowie telefonicznej itp.
Poza tym nie wywnioskujesz po zdjęciach, czy urządzenie układa się dobrze na nadgarstku, czy jest wygodne, ma czytelny wyświetlacz, obsługa jest wygodna itd.
Sprawdzanie tych funkcji nie wykracza poza "zwykły zarząd". Urządzeniu należy przywrócić ustawienia fabryczne i można bez podania przyczyn w ciągu 14 dni oddać.
@Wioletta2701 i co to ma do rzeczy?
No właśnie, ktoś następny dobrze doradził kupującemu i już jest zaczepka sprzedawcy.
Ja zostałem oznaczony.
To ma wiele do rzeczy.
Osoba, która ten zegarek kupiła nie wiedziała, że dostanie lepszy.
Nie mniej jednak kupiła ten, by go docelowo używać, dlatego wyjęła z opakowania, sparowała z telefonem - a co miała zrobić?
Samym sprawdzeniem go przecież nie uszkodziła.
Dlaczego kupujący ma pytać sprzedawcę, czy może łaskawie zwrócić?
Przepisy konsumenckie precyzyjnie to określają.
Dodam jeszcze, że niektóre produkty są tak zapakowane, jak dwustronny plastik silnie zgrzewany na całym obwodzie, że wyjęcie ich z opakowania wymaga jego uszkodzenia. Tak zapakowany był moje urządzenie multimedialne. Co wtedy?