Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, pierwszy raz chciałbym coś zwrócić z allegro, teściowa chciała kupić zegarek smartwatch kw10, dostała go na urodziny ale nie wiedziała ze w kolejnym prezencie będzie lepszy droższy i ten nie będzie jej w zupełności potrzebny. Zegarek został rozpakowany, sparowany z telefonem.
Czy w takim wypadku istnieje możliwość zwrotu towaru?
@cookie000 Raczej chodzi tu o finalne rozwiązanie które zastosuje sam interesant, bo większość rozwiązań tu przedstawionych nie musi być zgodne z polityką i regulaminem allegro a jednocześnie nie zabronione przez prawo.
Każda sprawa jest inna a najważniejsze są jej szczegóły, które dopiero mogą określić drogę postępowania czy też prawną.
No i potwierdza jedynie, że możesz zgłosić to co ktoś pisze, ale raczej gdy będzie to coś bezprawnego lub łamiącego regulamin, ale też nie ograniczając swobody wypowiedzi. Tak że każdy może pisać to w co wierzy, a że to nie jest forum prawne więc nie wymaga się papierów szkoły prawniczej czy innej 😄
Bynajmniej ja tak to rozumiem co napisała @_HolaOla_
HolaOla odpowiedziała na słowa uEdka, o tym, że każdy może zaklepać sobie bzdurę jako rozwiązanie swojego wątku. HolaOla zaprzeczyła, ale nie w sposób jednoznaczny. Patrząc na to co w wątkach jest w ramkach (rozwiązania) skłaniam się również do wersji, że sprawdzane (i moderowane ewentualnie) są tylko te zgłaszane, albo te na które moderator wpadnie sam. No ale chętnie poczekam na doprecyzowanie 😉
Pytanie jeszcze pozostaje otwarte: czy AG jest tylko po to, żeby sobie pogadać (w gruncie rzeczy wałkowane są w większości te same kwestie), czy żeby coś ustalić na przyszłość ?
PS Nie mieszaj bynajmniej z przynajmniej 😉
@cookie000 To taki świetny poligon doświadczalny dla pracowników allegro aby wybadać różne granice i myślę że też nie raz sami podrzucają tematy trudne aby znaleźć odpowiedzi 😉
@cookie000 Idee rozwiązań opisał w tym wątku Maciek i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Czytamy i ewentualnie zmieniamy rozwiązania zarówno w wątkach, w których sami się wypowiadamy, jak i w tych, które nam zgłaszacie. Dlatego jeśli uważacie, że dane rozwiązanie jest niezgodne z zasadami, łamie prawo lub regulamin, możecie je zgłaszać do nas. Na pewno to zweryfikujemy.
Jeśli chodzi o drugie pytanie, to odpowiedż znajdziesz w naszym wpisie "Czym jest Allegro Gadane", więc zachęcam do lektury.
Idee słuszne, ale w praktyce różnie to bywa. W swoim wątku też miałem prośbę o zaznaczenie rozwiązania i jedynym co mogło by w jakiś sposób przybliżyć do niego była moja wypowiedź. Nie z racji megalomanii, ale z racji relacjonowania sprawy do końca. I tak miałem wątpliwości, czy mój wybór był optymalny 😉
Tak na marginesie - w Allegro Gadane usunąłbym te rankingi "wpunktowe", bo niektórzy chyba biorą je za bardzo do siebie - takie mam wrażenie 😉
Dziękuję za odpowiedź, pomimo tego że niedziela. Rozumiem - internet nie ma wolnego, a trzeba pilnować, żeby sobie tutaj do oczu nie skakali 🙂
Przez chwilę tu widziałem początek jakiejś jatki i zdaje się, że HolaOla przyszła powycierać krew 😉
Aby uciąć spekulacje: chodziło o maila ze Społeczności Allegro zatytułowanego "Czy odpowiedź była satysfakcjonująca ?". Musiałem go poszukać w koszu na poczcie.
A jego treść to:
W Twoim temacie zamieszczono niedawno odpowiedzi.
Temat: Reklamacja zakubionej przesyłki w Inpoście = never ending story
Data: 19-01-2021 12:51
Czy to rozwiązało problem?
Kliknij tutaj, aby wyświetlić odpowiedzi i oznaczyć jedną z nich jako zaakceptowane rozwiązanie.
Dziękujemy, że jesteś członkiem społeczności All
Po czym przeniosłem się do mojego wątku aby coś wybrać. Nikt mnie z uzytkowników AG nie wołał o wskazanie jego rozwiązania.
@cookie000 Kilka wątków na tym forum założyłem, lecz ani razu nie dostałem takiego mejla.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Przyszło z maila allegrowego, żeby nie było wątpliwości.
powiadomienia@spolecznosc.allegro.pl
@_HolaOla_ napisała: "Rozwiązanie jest zaznaczone, więc Kupujący wybrał odpowiedź, która jest dla niego najbardziej pomocna. Zmusić kogoś do postępowania w ten, a nie inny sposób nie możemy, więc decyzja należy od decydenta."
Cieszę się, że zmieniliście zdanie na temat zaznaczania rozwiązań i przyjęliście mój punkt widzenia.
A jeszcze niedawno było tak: "dopóki (wątkotwórca - przyp. mój) robi to prawidłowo (czyt. zaznacza jako rozwiązanie to, co MY chcemy - przyp. mój), moderatorzy nie muszą ingerować"
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!