Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym prosić o sprawdzenie czy sprzedający zlecił zwrot pieniędzy za anulowany zakup bo nie odpowiada na wiadomości; jaki jest status zwrotu?
Numer zamówienia
Metoda płatności
Identyfikator płatności
Jeśli prawidłowo zlecił to dostałaś wiadomość na maila. Jeśli jej nie ma to nie zlecił lub zrobił to nieprawidłowo.
A ile czasu minęło od anulowania zakupu? wg regulaminu Allegro ma 2dni a wg prawa do 14dni max, wcześniej o zwrocie musi być mail od Allegro- był?
Cześć, @jacekpawlik84. Sprzedający zlecił zwrot środków, który się nie powiódł i został anulowany. W tej sytuacji skontaktuj się ze sprzedającym i poinformuj o nieudanym zwrocie - powinien go ponowić ręcznie.
Mogę prosić o ponowne sprawdzenie co się dzieje ze zwrotem pieniędzy; sprzedający twierdzi że dokonał zwrotu. Nie dostałem żadnego meila; na allegro jest ponownie informacja że sprzedający źlecil zwrot
@jacekpawlik84 Zwrot został zlecony i jest obecnie procesowany. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.