anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot pieniędzy za nieodebraną przesyłkę

Ewucha902
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam pytanie. W grudniu 2020 roku zakupiłam ochraniacz na materac. Los chciał, że krótko po tym zmarła moja mama i nie był już zakup potrzebny. Napisałam do sprzedawcy, jak wygląda sytuacja i że nie odbiorę przesyłki. Zakup wrócił do sprzedawcy. Czy w takiej sytuacji należy mi się zwrot pieniędzy? Od czasu wysyłki nie ma żadnej reakcji od sprzedawcy.

 

Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.

 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

@Ewucha902 Zapomniałaś o zwrocie? Otwórz dyskusję ze sprzedawcą i niech się wypowie tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

złote myśli x,y,z Ja się nigdy nie mylę. To nie jest prawda.:D
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

lew433 zapytaj wszechwiedzącej / nie wskazuję osoby / ile czasu ma kupujący na otwarcie dyskusji od momentu zakupu cyt. autora wątku ,,W grudniu 2020 roku zakupiłam,, kto pyta niewielbłądzi 😁

Ewucha902 napisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mdrogeria To jest link gdzie się da opisać problem.😁 Ono o tym także Ci powie.🤣

złote myśli x,y,z Ja się nigdy nie mylę. To nie jest prawda.:D
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

lew433 tak ja wiem , ale piszesz trochę bez ładu i składu . Po ostatniej szarpance z ONĄ chyba dostałem bana na linki do kolekcji z fotkami 😁

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mdrogeria Słuszne spostrzeżenie. Bez ładu i składu to bardzo delikatne określenie.

oznacz moderatorów

Client:98572120
#13 Ambasador#

@mdrogeria napisał: "Po ostatniej szarpance z ONĄ chyba dostałem bana na linki do kolekcji z fotkami"

Specjalnie dodałeś minus przed "https", żeby link się nie podświetlił. Nikt inny tak nie robi.

__________________
Czas zlikwidować czarną listę kupujących. Najwyższa pora! Zagłosuj, powiedz innym - wszyscy zyskają.emoji
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:98572120 😀👍 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mdrogeria Masz rację, mogłem nie pisać słowa"dyskusją", sory.🤗

złote myśli x,y,z Ja się nigdy nie mylę. To nie jest prawda.:D
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

lew433 👍

oznacz moderatorów

Ewucha902
#7 Wielbiciel#

dziękuję wszystkim za pomoc, udało się 🙂

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Ewucha902 Po tak długim czasie Dyskusji nie otworzysz, jak @LEW433 wprowadza Cię w błąd, dlatego poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i wpłatę powinien zwrócić.

Gdyby tak się nie stało, masz szansę na zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Co prawda wniosek można złożyć tylko do 180 dni od zakupu, ale w wyjątkowych przypadkach ten czas może zostać wydłużony. Jeśli sprzedawca nie odda pieniędzy, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#16 Inspirator#

@Ewucha902 Trochę za dużo czasu czekałaś by rozwiązać ten problem dlatego teraz są takie kłopoty ale próbować trzeba .Jeśli towar zwróciłaś a sprzedawca go przyjął to sam powinien niezwłocznie (do 14 dni) zwrócić pieniądze.

oznacz moderatorów