Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pytanie. W grudniu 2020 roku zakupiłam ochraniacz na materac. Los chciał, że krótko po tym zmarła moja mama i nie był już zakup potrzebny. Napisałam do sprzedawcy, jak wygląda sytuacja i że nie odbiorę przesyłki. Zakup wrócił do sprzedawcy. Czy w takiej sytuacji należy mi się zwrot pieniędzy? Od czasu wysyłki nie ma żadnej reakcji od sprzedawcy.
Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
@Ewucha902 Zapomniałaś o zwrocie? Otwórz dyskusję ze sprzedawcą i niech się wypowie tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@mdrogeria To jest link gdzie się da opisać problem.😁 Ono o tym także Ci powie.🤣
lew433 tak ja wiem , ale piszesz trochę bez ładu i składu . Po ostatniej szarpance z ONĄ chyba dostałem bana na linki do kolekcji z fotkami 😁
@mdrogeria Słuszne spostrzeżenie. Bez ładu i składu to bardzo delikatne określenie.
@mdrogeria napisał: "Po ostatniej szarpance z ONĄ chyba dostałem bana na linki do kolekcji z fotkami"
Specjalnie dodałeś minus przed "https", żeby link się nie podświetlił. Nikt inny tak nie robi.
@mdrogeria Masz rację, mogłem nie pisać słowa"dyskusją", sory.🤗
lew433 👍
dziękuję wszystkim za pomoc, udało się 🙂
@Ewucha902 Po tak długim czasie Dyskusji nie otworzysz, jak @LEW433 wprowadza Cię w błąd, dlatego poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i wpłatę powinien zwrócić.
Gdyby tak się nie stało, masz szansę na zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Co prawda wniosek można złożyć tylko do 180 dni od zakupu, ale w wyjątkowych przypadkach ten czas może zostać wydłużony. Jeśli sprzedawca nie odda pieniędzy, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
@Ewucha902 Trochę za dużo czasu czekałaś by rozwiązać ten problem dlatego teraz są takie kłopoty ale próbować trzeba .Jeśli towar zwróciłaś a sprzedawca go przyjął to sam powinien niezwłocznie (do 14 dni) zwrócić pieniądze.