anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy

majeczka909
#2 Obserwator#

Zwróciłam sukienkę 25 września, w historii zwrotu jest, że dotarła do sprzedającego, jednak Pan do mnie zadzwonił i przekazał, że tej paczki nie dostał i wyjaśnia sytuację z InPost... Co w takim razie ze zwrotem pieniędzy?? Wychodzi na to, że jeśli reklamacja nie będzie uwzględniona to zapłacę za coś czego fizycznie nie mam? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

matYs307
#11 Animator#

Zależy kto nadawał zwrot, zawsze nadawca jest odpowiedzialny za dostarczenie do odbiorcy. W przypadku, kiedy Ty zwróciłaś musisz napisać do inpostu i najlepiej niech sprawdzą po GPSie czy kurier rzeczywiście tam był.

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

Jeśli wysłałaś przesyłkę paczkomatem inPost to przecież masz śledzenie przesyłki i masz jakiś dowód na to co z paczką się dzieje.  Jeśli to reklamacja jakościowa to radzę zgłosić na koncie Allegro "Zgłoś problem z zakupem"  i tam opisz dokładnie problem.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@majeczka909 Jak zwrot ze Smartem to załóż dyskusję panu a zaraz zwróci Co środki.

oznacz moderatorów