Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłam sukienkę 25 września, w historii zwrotu jest, że dotarła do sprzedającego, jednak Pan do mnie zadzwonił i przekazał, że tej paczki nie dostał i wyjaśnia sytuację z InPost... Co w takim razie ze zwrotem pieniędzy?? Wychodzi na to, że jeśli reklamacja nie będzie uwzględniona to zapłacę za coś czego fizycznie nie mam?
Zależy kto nadawał zwrot, zawsze nadawca jest odpowiedzialny za dostarczenie do odbiorcy. W przypadku, kiedy Ty zwróciłaś musisz napisać do inpostu i najlepiej niech sprawdzą po GPSie czy kurier rzeczywiście tam był.
Jeśli wysłałaś przesyłkę paczkomatem inPost to przecież masz śledzenie przesyłki i masz jakiś dowód na to co z paczką się dzieje. Jeśli to reklamacja jakościowa to radzę zgłosić na koncie Allegro "Zgłoś problem z zakupem" i tam opisz dokładnie problem.
@majeczka909 Jak zwrot ze Smartem to załóż dyskusję panu a zaraz zwróci Co środki.