Zwrot pieniędzy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zwróciłam sukienkę 25 września, w historii zwrotu jest, że dotarła do sprzedającego, jednak Pan do mnie zadzwonił i przekazał, że tej paczki nie dostał i wyjaśnia sytuację z InPost... Co w takim razie ze zwrotem pieniędzy?? Wychodzi na to, że jeśli reklamacja nie będzie uwzględniona to zapłacę za coś czego fizycznie nie mam?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zależy kto nadawał zwrot, zawsze nadawca jest odpowiedzialny za dostarczenie do odbiorcy. W przypadku, kiedy Ty zwróciłaś musisz napisać do inpostu i najlepiej niech sprawdzą po GPSie czy kurier rzeczywiście tam był.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli wysłałaś przesyłkę paczkomatem inPost to przecież masz śledzenie przesyłki i masz jakiś dowód na to co z paczką się dzieje. Jeśli to reklamacja jakościowa to radzę zgłosić na koncie Allegro "Zgłoś problem z zakupem" i tam opisz dokładnie problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@majeczka909 Jak zwrot ze Smartem to załóż dyskusję panu a zaraz zwróci Co środki.