anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot towaru bez logowania

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:86344300
#1 Nowicjusz#

Kupiłem rzecz bez logowania się na konto. Przesłany towar nie jest zgodny z opisem. Jak go bezpiecznie zwrócić? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Janirka
#12 Orędownik#

Najpierw skontaktuj się ze sprzedawcą. Powinien Ci udzielić pomocy 🙂 Zwykle wystarczy napisać wniosek o odstąpienie od umowy, podać dane do zwrotu pieniędzy i tyle 🙂 

_______
Kamila
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:86344300 reklamuj u sprzedawcy, jeśli firma powinien mieć zakładkę Reklamacje na dole oferty, tam jest adres na jaki trzeba odesłać, wypełniasz pismo i wysyłasz 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:86344300 Nie dokonuj zwrotu, tylko złóż reklamację. Przy zwrocie odsyłasz towar na swój koszt, przy reklamacji sprzedawca powinien Ci zwrócić koszt odesłania.

oznacz moderatorów