Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
pytanie do moderatorów.
Mam otwartą dyskusję ze sprzedającym z Chin. Zgodził się na zwrot towaru jednak w aukcji nie ma już możliwości wyboru zwrotu (zrozumiałe, minął 14 dniowy okres). Z samego Allegro też dostałem informację by zwrócić towar, zanim przejdę ewentualnie do procedury Allegro protect.
Pytanie zatem, jakie powinienem podjąć kolejne kroki by zwrócić towar i by było to odnotowane w aukcji?
Numer oferty: 14784726998
Z góry dziękuję za pomoc. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jeśli to odstąpienie od umowy a sprzedający wyraził zgodę to odsyłasz na własny koszt. Przez allegro się nie da.
Jeśli to reklamacja to w zasadzie to samo z tą różnicą, że sprzedający musi Ci potem zwrócić koszty odesłania.
Tak, to jest reklamacja, towar niezgodny z opisem. Komis-bell, dziękuję za odpowiedź.
Pozostaje tylko pytanie, jak udowodnić odesłanie towaru do sprzedającego w przypadku jeśli będę chciał/musiał przejść do procedury Allegro protect... Scan nadania pocztowego?
Potwierdzenie nadania na adres podany przez sprzedającego, numer śledzenia przesyłki itp. powinny być wystarczające.
Komis-bell, dziękuję. Wszystkiego dobrego na NR.