
pestka_st
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-03-2024
00:43
Kupujący zlecił zwrot towaru. Przesyłka jest zarejestrowana w InPost i oczekuje na nadanie przeze mnie. Czy mam wysłać paczkę czy też mogę nie wysyłać i zwrócić pieniądze kupującemu? Czy w drugim przypadku nie będzie to miało wpływu na ocenę mojej sprzedaży czyli, że zamówienia nie wysłałem?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
az1rael
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-03-2024
01:23
jesteś firmą i to wysyłka smart?
oznacz moderatorów

pestka_st
#9 Pomysłodawca#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-03-2024
07:01
W InPost zarejestrowany jako jdg, przesyłka Smart.
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-03-2024
08:00
@pestka_st Gdy zlecisz zwrot środków kupującemu, będziesz mógł złożyć wniosek o zwrot prowizji - po wykonaniu przez nas korekty, zamówienie zostanie automatycznie wykluczone i nie będzie wpływać na Twoją Jakość Sprzedaży. Sama etykieta po prostu przepadnie.
Wiktoria
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów