Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dzisiaj przyszły do mnie słuchawki, które miały mieć tylko uszkodzone nauszniki. Jednak podłączając do komputera okazało się, że nie tylko to jest uszkodzone bo karta dźwiękowa w nich powoduje szumy. Sprzedający nie napisał nic o tym w opisie i chcę zwrócić towar. I teraz moje pytanie, kto powinien ponieść koszt zwrotu towaru. Ja czy sprzedający?
@konto zamknięte konsekwencje na Gadane są stopniowane - w większości przypadków przymykamy oko na wypowiadanie się z "klonów". Taka osoba nie może w tym czasie budować swojej pozycji w rankingach, co dla sporej części jest już dostatecznie dotkliwą karą. Oczywiście w sytuacji, gdy niewłaściwe zachowania powtarzają się również z kolejnych kont, blokada może mieć bardziej trwały i konsekwentny charakter.
@AdineX22Proś w Dyskusji o pomoc pracownika Allegro do skutku. Jeżeli nie uzna reklamacji i słuchawki zostaną u niego, wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Wiadomość od sprzedającego:
Uzyska Pan kwotę słuchawek plus 18zł kosztu przesyłki ,tyle Panu zaproponowałem gdyż cały czas powtarzam gdyby były szumy to bym je wystawił jako uszkodzone ,,nie wiem czy usterka powstała podczas transportu czy ze względu na warunki pogodowe ale z taka propozycją wyszedłem aby szybko i sprawnie zakończyć dyskusje.
Czyli napisał mi, że dostanę zwrot jedynie za same słuchawki plus przesyłkę którą wcześniej opłaciłem bez kwoty, którą mam zapłacić przewoźnikowi.
Czy najlepiej będzie wysłać tę paczkę z powrotem i gdy nie uzna reklamacji i odda mi tylko co zapłaciłem przy zakupie to ubiegać się o pełen zwrot i uznanie reklamacji na czacie czy POK?
@AdineX22 Poproś w Dyskusji o pomoc pracownika Allegro. ZRÓB TO!
Już wczoraj poprosiłem o pomoc i napisali tylko to:
W przypadku uznanej reklamacji sprzedający zwraca koszty za towar oraz obie przesyłki. Proszę sprzedającego o wskazanie warunków reklamacyjnych.
@AdineX22 W Dyskusji odpowiedz tak: Sprzedający uznał moją reklamację, ponieważ chce zwrócić koszt towaru i koszt dostawy do mnie, ale nie chce zwrócić kosztów odesłania, które ma obowiązek zwrócić po uznaniu reklamacji. Przypominam, że nie jest to zwrot bez podania przyczyny, tylko reklamacja. Sprzedający przy reklamacji z rękojmi nie określa warunków reklamacyjnych, określają je przepisy.
Potem znowu poproś o pomoc pracownika Allegro.
Możesz dodać, że szumów ma nie być także po dostawie, a nie tylko w chwili wysyłki. Sprzedawca odpowiada za towar z rękojmi przez 2 lata.