Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzien dobry,
kupiłam od dwóch różnych sprzedawców towar. Dziś chcę go zwrócić. U obu sprzedawców wyskauje mi komunikat, że musze podać numer konta, adres zamieszkania i numer banku SWIFT.
Mam allegro od lat. Nigdy nie musiałam wpisywac żadnych danych do zwrotu.
Czy to ogólne zmiany, czy jakaś próba nieuczciwego działania?
@elen-75 może płatność była z zagranicznego konta i temu chcą takie dane.Jaka metoda płatności i transportu?
Jak formularz allegro to nie próba oszustwa.
@elen-75 Zamówienia 4c642720-2b77-11f0-943e-a1a61204758c oraz 67be07c0-2e6f-11f0-89e3-379793019147 były dokonane z płatnością za pobraniem, dlatego sprzedawca nie posiada danych konta, na które mógłby zwrócić środki.
Tak, dziękuję. Tyle , że ja ciągle biorę za pobraniem, niemal bez przerwy i nigdy mi się to nie zdarzyło. Dlatego moje zdziwienie i podejrzliwość. Zawsze formularz działał automatycznie.
Na dodatek to przelew krajowy, nie zagraniczny. Po co im SWIFT?
@elen-75 jak to mawiał klasyk zawsze musi być ten pierwszy raz.
Do przelewu z konta zagranicznego konieczne jest wskazanie SWIFT.
Może komuś przyda się uzupełnienie:
zgodnie z informacja wpisałam przy pierwszym zwrocie potrzebne informacje do formularza. Gdy zaczęłam zgłaszać drugi zwrot, do innego sprzedawcy, okazało się, że te dane są już zapisane i nie muszę wpisywać drugi raz. To wygląda tak, jakby allegro gdzies usunęło mój numer konta ze starych danych albo wymagało aktualizacji i dlatego formularz kazał mi to wpisywać. Czy ktoś jeszcze zgłaszał takie procedury? Na allegro jestem ponad dekadę.