anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za anulowane zamówienie BLIK

-SIL3SI4N-
#7 Wielbiciel#

Witam zakupiłem przedmiot w piątek 13.06, po czym się jednak rozmysliłem i anulowałem zakup, w statusie zwrotu było "Rozpoczęliśmy zwrot pieniędzy. Trwa to dłużej niż zwykle, wyślemy zwrot w ciągu 24h" dzisiaj przed chwilą status się zmienił na " Czy masz już zwrot pieniędzy? Jeśli nie masz, zapytaj sprzedającego." Pieniędzy dalej nie ma na koncie, płatności dokonywałem BLIKIEM. Dyskusji nie mogę otworzyć bo dostaję komunikat że sprzedający zwrócił środki, nie dostałem też mejla żadnego z informacją o zwrocie, a zawsze jak zwrot został dokonany to dostawałem mejla. Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@-SIL3SI4N- Podaj mi numer zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

-SIL3SI4N-
#7 Wielbiciel#

Numer zamówienia

f5dcb020-47e1-11f0-99b8-09df18379662
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@-SIL3SI4N- Sprzedający próbował zwrócić środki przez nasz system, ale ten proces został anulowany. Druga próba odbyła się dzisiaj. Jeśli ten zwrot zakończy się poprawnie, otrzymasz powiadomienie mejlowe. Proszę Cię o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

-SIL3SI4N-
#7 Wielbiciel#

Dostałem wiadomość przed chwilą od sprzedającego że ponowił zwrot i status znowu się zmienił  "Rozpoczęliśmy zwrot pieniędzy. Trwa to dłużej niż zwykle, wyślemy zwrot w ciągu 24h" i tym razem brak jakiegokolwiek majla.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@-SIL3SI4N- Powiadomienie dostaniesz dopiero wtedy, gdy proces zwrotu zakończy się sukcesem tzn. środki zostaną przekazane na konto, z którego opłaciłeś zamówienie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

-SIL3SI4N-
#7 Wielbiciel#

Zmienił się status na "Wysłaliśmy zwrot pieniędzy" więc teraz myslę że już będzie wszystko okej. Dziękuję ci za pomoc.

oznacz moderatorów

tesarr
#7 Wielbiciel#

Budete rádi pokud se vám celou akci podaří dokončit. 11.4. mi byla uznána reklamace a vrácení peněz. Dodnes přes spoustu žádostí peníze nedorazily. Nepomohlo ani Allegro Protect. Všichni se jen omlouvají a prosí o strpení. Jen samé lži a výmysly. Allegro Protect je stejné jako celá firma. Podvodníci a lháři.

oznacz moderatorów