Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miesiąc temu złożyłem zamówienie (wysyłka z Chin), jak zapytałem sprzedającego co z wysyłką bo jeszcze nie przyszło, to mi odpisał że już dawno zrobił zwrot.
Nie otrzymałem zwrotu na konto bankowe.
W statusie zamówienia nie ma informacji o anulowaniu lub zwrocie.
Obstawiam że sprzedający coś kręci.
Jest tu jakiś moderator?
Zamówienie
7b512590-5952-11ee-9400-3324d1c6970f
@Client:48663702 Przykro mi, ale nie widzę, aby za to zamówienie został zlecony zwrot środków. Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedawcą. Pamiętaj, że masz możliwość założenia dyskusji i poproszenia o pomoc doradcy.
Jest problem bo nie mogę otworzyć dyskusji, allegro twierdzi że sprzedający ma czas na wysyłkę i jednocześnie twierdzi że przewidywany czas wysyłki był 7 października.
Sprzedający pisze że kasę zwrócił.
@w_kiwi co mam z tym zrobić? Założyć spór wskazując inny powód np. wada produktu? Tylko wtedy to będzie wyglądać jak bym produkt otrzymał. Przelewu nie dostałem, sprzedający więcej nie odpisał. Obstawiam że to oszust.
Cena zakupu = cena lekcji życia