Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zakupiłem z aukcji dostęp do gry offline z dzielonego konta. Pytanie czy zgodnie z prawem do odstąpienia od umowy, mogę również od takiego zakupy odstąpić w ciągu 14 dni ? Pozdrawiam
Produkty elektroniczne nie podlegają zwrotowi 😞
W takim razie co zrobic, jeśli dany produkt pomimo zapewniem sprzedającego i wykonaniem wszystkie zgodnie z jego instrukcja nie działa?
Reklamować !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@DudiBartek Oto najlepsza i najskuteczniejsza forma reklamacji.
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Super dzięki. Sprzedający mnie straszy smsami, czy taki dowód również można wnieśc do sprawy ? Ile czasu mniej więcej zajmuje aż ktoś z allegro włączy się w dyskusje?
Każdy dowód można wnieść. Pracownik Allegro włącza się do dyskusji, gdy sprzedawca nie odpowie w ciągu 24 godzin, a także może się włączyć, gdy go o to poprosisz - jest tam opcja przywołania pracownika.
Super. Sprzedający straszy mnie również tym, że zapłace dodatkowo ALLEGRO za pomoc/włączenie sie w dyskusje. Nigdzie na ten temat nie znalazłem informacji. To prawda?
Nic nie zapłacisz, a jego postawia do pionu 🙂
Napisz pismo reklamacyjne i wyślij mu na maila i czekaj na decyzje, oraz dołącz je do rozmowy allegro 🙂
Spokojnie, niektórzy sprzedawcy wszystkim straszą 🙂 Za pomoc Allegro się nie płaci. Jeśli nie będzie kupujących, to nie będzie sprzedających i nie będzie Allegro 🙂