Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jakiś czas temu zakupiłem na aukcji laptopa poleasingowego. Niestety przyszedł z wadą, która została wykryta podczas użytkowania, więc skontaktowałem się ze sprzedawcą i zgodził się na wymianę. Odesłałem poprzez formularz zwrotu, zaznaczając, że jest to reklamacja i opisałem usterkę. Towar został wymieniony na sprawny, lecz po paru dniach obcowania z nim nie do końca mi odpowiada i chciałbym go zwrócić. Czy w takim wypadku przysługuje mi jeszcze zwrot bez podania przyczyny? 14 dni jeszcze nie upłynęło, natomiast na allegro mam już zablokowaną możliwość zwrotu.
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi, Pozdrawiam
Nadal masz prawo do zwrotu. Jednakże musisz ponieść koszty odesłania.
Sprzedawca może odliczyć część zwrotu za obcowanie z laptopem, koszty dezynfekcji, gdyż sprzęt komputerowy należy używać zgodnie z przeznaczeniem.
@piotr_zab Jeśli 14 dni od otrzymania towaru po raz pierwszy nie upłynęło, masz prawo do zwrotu konsumenckiego, ale odsyłasz na własny koszt. Jeżeli towar nie nie stracił na wartości w wyniku używania go przez Ciebie, nie porysowałeś go, nie uszkodziłeś w inny sposób, sprzedawca niczego nie może odliczać.
Jeżeli minęło 14 dni od otrzymania pierwszego laptopa, nie masz prawa do zwrotu konsumenckiego, ale ciągle masz prawo do reklamacji.
xyz96 - chyba Ci dokładnie odpisał. Tylko dodatkowo dodam -"po paru dniach obcowania z nim nie do końca mi odpowiada" - to nie jest powód do zwrotu. Do kolejnej reklamacji - tak.