Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem produkt z nadzieją że dzisiaj zostanie wysłany ale jednak nie został więc chciałem zakup anulować ale nie było takiej opcji więc kliknąłem zwrot + napisałem do sprzedawcy, teraz mam pytanie, zakładam że sprzedający raczej nie wyśle produktu i anuluje zakup(jeśli to możliwe) ale gdyby tak się nie stało i jednak mi go wysłał a kliknąłem zwrot co wtedy ? Bez sensu będzie go zwracać bo to bezsensowny koszt dla mnie i bym wtedy chciał go zostawił, mam nic nie robić po prostu w takim wypadku czy muszę go zwrócić ?
PS. W ogóle nie wybrałem sposobu zwrotu jeszcze.
1. lepiej odebrać i odesłać, korzystając z kodu zwrotu
2. to nie jest już Twój towar. Odstąpiłeś od umowy czyli zrzekłeś się towaru.
Ze swojej strony rozumiem sprzedający nie ma jak anulować zamówienia ?
1. Też mi się tak wydaje i chyba tak zrobie.
A po co miałby je 'anulować'?
Sprzedawca ma teraz max 14 dni na zwrócenie Ci pieniędzy i koniec tematu. Nie wiem po co miałby dodatkowo anulować to zamówienie, skoro zgłosiłeś odstąpienie od umowy.