Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem sprzedajacy po otrzymaniu towaru stwierdzil zniszczenie rysy i ubrudzenie towaru,stwierdzil 30% straty i odliczenie 98,79zl. Dziwna sprawa bo po odebraniu masażera zglaszalam problem ze nie dziala, zero reakcji, wezwanie allegro nie pomoglo. Ostatecznie po 2dniach ładowania zadzialal,ale odechcialoi sie zakupu u kogos kto zero reakcji na problem. Po zgloszeniu zwrotu otrzymalam maila zeby dobre opinie wystawic. Czulam ze sa niepewni i zrobilam zdjecia przed wyslaniem. Teraz slowo moje orzeciwko ich, bardzo dziwna sytuacja, nigdy nie spotkalam sie z takim zachowaniem. Zastanawia mnie czyjego madazera zdjecia zrobilo dla allego zony, siostry czy swoj. Jak rozwiązać ta sytuacje czyje ze to oszystwo.
@czardasz999 Cześć. 🙂 Jeśli dobrze zrozumiałam, to zrobiłaś zdjęcie zwracanego przedmiotu przed odesłaniem paczki do Sprzedającego? Jeśli tak, to otwórz dyskusję ze Sprzedającym, załącz wykonaną fotografię i opisz proszę cała sytuację: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa. Następnie poczekaj na odpowiedź Sprzedającego. W razie problemów pracownik Allegro pomoże Wam dojść do porozumienia.
Dyskusje zalozylam z nimi po odebraniu sprzętu bo nie dzialal przez pare godzin ladowania. Nigdy nie odpowiedzieli. Po otrzymaniu maila z wyliczeniem napisalam wszystko w dyskusji i dodalam zdjecia. Sprzedajacy ma to gdzies, allegro odpowiedzialo ze sprzedawca ma prawo pomniejszyc kwote. Dastalam teraz zwrot a alegro ze powinnam zakonczyc dyskusje. Zlozylam wniosek o zwrot brakującej kwoty, ale czuje sie bezsilna bo jak nie zdjecia przed odeslaniem to jak moge sie zabezpieczyć. 30% potracili za zabrudzenie i ryse. Twierdza ze sprzet dziala to jaka podstawa ze az tyle? . Poprosilam o zdjecia na maila sprzedawce niestety kontakt zerowy.
@czardasz999 Najprawdopodobniej popełniłaś błąd robiąc zwrot na podstawie odstąpienia od umowy - w tym wypadku sprzedający ma prawo potrącić ze zwrotu kwotę o jaką towar utracił wartość.
Jeśli sprzęt jest wadliwy prawidłowym działaniem jest złożenie reklamacji na podstawie rękojmi.
@czardasz999 Poproszę Cię o chwilę cierpliwości - pracownik Allegro wypowie się w dyskusji.
Tylko ze towar dziala, i sprzedawca też pisze ze sprawny... Argument rysy i przybrudzony! Ja. Mam pytanie jak sie zabezpieczyc przed oszustami ktorzy chca kase i towar. Skoro ja eobie zdjecia i roznia sie tym si mowi sprzedawca to cos jest nie tak.