anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot

alicjakaczy
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Uzytkownik 8 maja zlecił zwrot, którego wciąż nie mam na koncie. Proszę o informacje kiedy mogę się go spodziewać? Dziękuje za odpowiedz 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

Client:44052296
#21 Demiurg#

@alicjakaczy a jaką metodą placiłaś?

oznacz moderatorów

alicjakaczy
#8 Zapaleniec#

Przelew karta 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@alicjakaczy Cześć. 🙂 Jeśli chodzi o zamówienie numer 742dd1a0-da1d-11ed-8b6e-bfd872f98151, to sprzedający prawidłowo zlecił zwrot 8 maja i te środki powinny już zaksięgować się na koncie, z którego opłacałaś zakup.

Sprawdź proszę historię rachunku ponownie, a jeśli nie zlokalizujesz zwrotu, to daj mi znać. Prześlemy Ci potwierdzenie przelewu i będziesz mogła wyjaśnić tę sprawę w swoim banku. 

oznacz moderatorów

alicjakaczy
#8 Zapaleniec#

IMG_7144.jpeg

oznacz moderatorów

alicjakaczy
#8 Zapaleniec#

Taka informacje otrzymałam, ze chodzi o to zamowienie

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

odkryjecie załącznik?

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Sprawdziłaś wszystkie karty/rachunki? Być może płaciłaś z Allegro Pay i środki wróciły do puli przyznanego kredytu?

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Znowu potrzebna jest pomoc 😉

oznacz moderatorów

alicjakaczy
#8 Zapaleniec#

Nie płaciłam z Allegro pay. Normalne karta płaciłam.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Sprawdź na rachunku bankowym. @ko_alka potwierdziła, że zwrot został zlecony przez sprzedawcę, więc MUSISZ mieć gdzieś te środki. Jeśli to była karta kredytowa - sprawdź w historii jej transakcji. 

oznacz moderatorów

alicjakaczy
#8 Zapaleniec#

Dziś sprawdzałam kilka razy. Również przed chwila. Nie ma zwrotu tych środków.

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

No to Ci tutaj nie pomożemy. Moderatorka twierdzi, że zwrot został prawidłowo zlecony. Musisz się skontaktować w tej sytuacji ze swoim bankiem.

oznacz moderatorów

alicjakaczy
#8 Zapaleniec#

Tyle ze to nie jest te zwrot, który podała Pani powyżej.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@alicjakaczy Poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia przelewu. Kiedy je otrzymasz, to skontaktuj się ze swoim bankiem i wyjaśnij tę sprawę. 

oznacz moderatorów

alicjakaczy
#8 Zapaleniec#

Czy otworzyła Pani załącznik? Wysłałam numer zamówienia, znaczyna sie 7494d….

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@alicjakaczy Numer zamówienia i numer zwrotu to dwie różne rzeczy. Płatność ID 7494d134-da1d-11ed-8a95-4b3ff9633776 dotyczy właśnie zamówienia ID 742dd1a0-da1d-11ed-8b6e-bfd872f98151

oznacz moderatorów

alicjakaczy
#8 Zapaleniec#

To faktycznie wychodzi na to ze zwrot wysłany, a mimo to brak tych środków na koncie. Proszę o potwierdzenie, przejdę się z tym do banku.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak byl zlecony i Allegro Ci wysłało maila to wróciły tam skąd wyszły, w 3dni.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@alicjakaczy Wysłaliśmy już do Ciebie wiadomość mejlową 🙂 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Zależy jeszcze jaka karta. Jak kiedyś tak kasy szukałam po bodajże 3 czy 4 dniach to mi pomoc allegro odpisała, że mastercard już powinno być, a visa jeszcze do 6 dni.  Dostałam w sumie w ten sam dzień i było w historii karty. Także te 2 dni bym poczekała jeśli to visa. A jak nie to dzwoniła do banku.

oznacz moderatorów