anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktualizacja katalogu produktów + odblokowanie konta

BestMicro
#8 Zapaleniec#

Witam,

mam sytuacje, która stała się problematyczna ze względu na brak kontaktu z działem technicznym Allegro.

W dniu 29.08.2024 otrzymaliśmy blokadę konta spowodowaną błędnymi kodami EAN w części ofert, niepowiązanymi z GS1 (pominę fakt, że te "nieprawidłowe" kody są w światowej bazie upcitemdb.com, handlujemy produktami refabrykowanymi, częściami serwerowymi pochodzącymi od renomowanych dostawców, jak Dell, HP, IBM, więc dziwne, że te kody są "złe")

Dnia 30.08 Allegro odpowiedziało na naszego maila "odwoławczego" następująco:
"Takie działanie narusza Regulamin Allegro artykuł 8, punkt 8.4.

Co to dla Państwa oznacza:
- w przypadku aktywnych ofert na koncie, dziennie zakończymy 1/30 z nich, do momentu zdjęcia ograniczeń,
- nie mogą Państwo wystawiać nowych ofert,
- mogą Państwo w dalszym ciągu korzystać z możliwości kupowania na Allegro.

Co należy zrobić:
- proszę, aby zapoznali się Państwo z regulaminem Allegro i poprawili numery GTIN (EAN)."

Dodatkowa prośba w kolejnym mailu od Allegro: "dziękuję za wiadomość wyjaśnienia.
Proszę się upewnić, że żadne oferty nie wznowią się automatycznie z błędami. Jeśli będą mieli Państwo taką pewność, proszę o ponowny kontakt."


OK, wzięliśmy się do roboty, najpierw wyłączyliśmy wznawianie aukcji i wykupiliśmy kody EAN w GS1 do tych błędnych ofert i zgodnie z przesłanym plikiem ofertowym od Allegro, uzupełniliśmy bazę produktów z poprawionymi kodami EAN (około 5tys pozycji, nie do przerobienia ręcznie w katalogach).
W pliku jest wszystko co podało Allegro, ID oferty, SKU, link, nawet ścieżka do kataogu w produktyzacji - do wgrania w 30 sekund (tyle nam zajęła aktulizacja w naszym sklepie Prestashop, trochę dłużej w Baselinkerze)

Wiadomość z owym plikiem oraz "czynnym żalem", wysyłamy w nocy tego samego dnia.

31.08.2024 Allegro odpowiada:
"Dzień dobry,
dziękuje za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas odpowiedzi.

Dziękuje za plik. Przekaże zmianę danych produktów do odpowiednie działu.

W następnej wiadomość przekaże dalsze wiadomości."

I jak się domyślacie, do dnia dzisiejszego cisza.
'Atakuje' więc codziennie na czacie, za każdym razem "konsultant" sprawdza, weryfikuje i mówi, że jedyne co może zrobić to nadać wyższy priorytet.
W końcu trafiam na konsultanta, którego rozpoznaje już z imienia i nazwiska, ona kojarzy sprawę, mówi żeby spróbować do działu bezpieczeństwa założyć nowe zgłoszenie w sprawie odblokowania konta, podać jej nr zgłoszenia i ona to przekaże dalej, bo Dział Techniczny jeszcze nic nie odpowiedział, może jest na wakacjach.
Ok, piszę zgłoszenie, podaje jej nr, ona potwierdza i cześć, do widzenia.

i Allegro, rzeczywiście, w błyskawicznym tempie odpowiada, ale treść wiadomości można skwitować wielkim XD:

"Dzień dobry,

dziękuje za wiadomość.

Rozumiem, że zależy Państwu na jak najszybszym rozwiązaniu sprawy i powrotu do sprzedaży niemniej jednak w tym przypadku jeżeli sprawa znajduje się na kolejce zespołu eksperckiego należy uzbroić się w cierpliwość. Tworzenie nowych zgłoszeń nie przyśpieszy procesu procedowania sprawy przez zespół techniczny. Z związku z otwartą sprawą o numerze : 44224239 zachęcam do kontynuowania korespondencji w sprawię o wspomnianym przeze mnie numerze.

W związku z podwojeniem zgłoszenia zamykam zgłoszenie oraz proszę o kontynuacje korespondencji w sprawię o numerze : 44224239.

Miłego dnia pozdrawiam.

Pozdrawiam
// Mateusz [edycja]
Zespół Allegro"

Tu aż należy zostawić dane tego Pana, bo przecież sami kazali otworzyć nowe zgłoszenie, po to żeby Pan Mateusz je zamknął i kazał cierpliwie czekać.. jak mam cierpliwie czekać, jak blokujecie mnie od 2 tygodni?

Czy na pokładzie są jacyś kompetetni ludzie, czy tylko boty?
Dział Techniczny jest tak zawalony czyszczeniem bałaganu w Waszym "cudownym" katalogu, że PRIORYTETOWE zgłoszenie wisi już 13 dzień?
Na webinarach mocno mijacie się z prawdą odnośnie katalogu, mydlicie oczy, a odpowiedzi są wymijające jak Pana bodajże Gruszki, który był w Kanale Zero - w sumie dobrze, że powstał taki materiał, bo widać jakich macie pracowników i jak się nie przygotowujecie do prostych pytań.

Proszę o interwencję w powyższym temacie, bądź informację, że nie umiecie wgrać prostego pliku i się pożegnamy - bo już szkoda czasu i zdrowia - ręcznie bym to szybciej zrobił, gdyby nie to, że jest zablokowane konto i zaraz na nim nie będzie ofert, gdyż codziennie zamykacie 1/30.

Zgłoszenie ma nr 44686395

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@BestMicro Przykro mi, ale zgodnie z powyższymi informacjami, muszę Cię prosić o cierpliwości. Ja nic więcej w tej sprawie nie mogę zrobić. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BestMicro
#8 Zapaleniec#

Czy ta cierpliwość ma jakąś linie czasu? Miesiąc? Rok?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @BestMicro. Przepraszam za dłuższe oczekiwanie, jednak nie jestem w stanie wskazać konkretnego terminu. Zapewniam, że sprawa jest w odpowiednich rękach.   

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BestMicro
#8 Zapaleniec#

Czyli kolejny dzień to samo, zero zdziwienia.

oznacz moderatorów

BestMicro
#8 Zapaleniec#

meme.jpg

oznacz moderatorów

BestMicro
#8 Zapaleniec#

jak coś, to nadal 'cierpliwie' czekam..

oznacz moderatorów

BestMicro
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  - mija właśnie równy miesiąc od zgłoszenia - na maile nawet nie odpisujecie. Na czacie czy przez telefon "podnosicie priorytet" i nic więcej. Czy ktoś pracujący u Was istnieje?

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

współczuje, jeśli by chodziło o kupującego to sprawa by była rozwiązana od ręki ; |) 

oznacz moderatorów

BestMicro
#8 Zapaleniec#

Dokładnie. Zaraz by wjechały dyskusje, POKi, ujemne punkty, itd.
I weź tylko spróbuj gdzieś nie odpowiedzieć w 24h 🙈

oznacz moderatorów

nunek07
#1 Nowicjusz#

Powodzenia i serio "cierpliwości".. 

oznacz moderatorów