Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Hej.
Zgłaszam problem z Waszymi algorytmami moderującymi opinie o produkcie. Napisałem opinię, która nie opisuje ani sprzedawcy, ani transakcji, a mimo to, algorytmy blokują jej publikację. Cytuję ją:
"U mnie pompa po aplikacji również hałasowała. Przejechałem około 2 tyś km i już się wyciszyła. Dziwne, że producent dodatku o tym nie wspomina. Poza tym ten podaje wysokie przebiegi dla skuteczności działania dodatku; mam do tych informacji wątpliwości, ponieważ inni producenci dodatków ceramizujących, przebiegi podają znacznie niższe. Możliwe, że Mihel nagina rzeczywistość, żeby klient miał poczucie, że za te same pieniądze ma środek, który działa znacznie dłużej, tym samym stara się sztucznie zwiększyć sprzedaż. Mam do prawdziwości tych danych spory dystans."
Mihel to producent produktu, którego opinia dotyczy.
Warto byłoby się temu przyjrzeć i dokonać poprawy algorytmów.
Pozdrawiam
@brachu_ Cytowana treść poza opinią o produkcie zawiera również informacje, które wydają się zbędne np. przypuszczenia dotyczące intencji producenta i Twoją ocenę postępowania marki. To dlatego pojawia się problem z publikacją. Nie jest to błąd.
Rozumiem, choć moje przypuszczenia są zasadne, dlatego dziwi, że algorytmy ją blokują. Szkoda, bo to ogranicza rzetelność opinii.