Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ w katalogu produktów są błędy produktów których jestem producentem, w gs1 wszystko jak należy, od 3 miesięcy dostaję maile że mam czekać, że robicie, że poszło ponaglenie do działu technicznego- wysłałem plik z tabelą- nic sie nie dzieje. To jest tylko 25 pozycji. Zajmijcie się tym proszę, zgłoszenie numer 38214003. Dziękuję, miłej pracy.
@BRAMYiFURTKI_PL Cześć, poprosiłam o pilną odpowiedź w korespondencji 38214003
Dostałem maila że sprawa została rozwiązana- tylko że nie została i nic się nie zmieniło. Proszę o weryfikację wykonanej pracy.
@BRAMYiFURTKI_PL Widzę, że poinformowałeś doradcę, że nie widzisz wprowadzonych zmian. Otrzymasz odpowiedź w korespondencji.
niestety problemu nie udało się rozwiązać, liczę na pomoc
@BRAMYiFURTKI_PL Muszę Cię prosić o cierpliwość. Wkrótce otrzymasz kolejną odpowiedź w prowadzonej korespondencji.
Dzień dobry, problem nie rozwiązany.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, dostaję odpowiedzi na email ale nie odpowiedzi na moje pytania i odpowiedzi nie są rozwiązaniami.
Za każdym razem jak udowadniam że wasze polecenia są nieskuteczne i niedziałają to sprawą zajmuje się kolejny pracownik, rozmowa bezsensownie zawraca do początku.
To trwa już kilkadziesiąt wiadomości, proszę o jedną rzetelną rozmowę i zamknięcie tematu.
miałem to samo ... ludzie, którzy tam pracują zachowują się jakby nie mieli w ogole do nas szacunku, ręce opadają jak musisz po 100x pisać i wałkować to samo ... banalny do zrozumienia i rozwiązania problem .... Nawet nie wiesz, czy oni rozumieją twój problem, bo odpisują ci jakimiś ogólnikowymi formułkami i nigdy na temat .. dramat ...
Powodzenia i zdrowia psychicznego, w rozwiązywaniu spraw z obsługą allegro ....