Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ nie wiem czy to dobre forum ale zamówiłam przesyłkę przez pocztę polską podałam dobry adres ale została ona wysłana na zły adres. Nie wiem co teraz mogę zrobić.
Jak to możliwe, a pytałeś sprzedającego dlaczego tam została nadana?
Pytałam, czekam na odpowiedź.
@Client:48101775 sprzedawca pobiera dane z formularza dostawy i płatności. Sprawdzałeś w szczegółach zakupu ?
Tak, tam adres jest prawidłowy.
@Client:48101775 A skąd masz pewność że wysłał na zły adres ? Sam się pomylił czy gdzieś był podany również inny adres do wysyłki? Jeśli sam się pomylił to przesyłka do niego wróci i powinien na swój koszt wysłać na poprawny adres ,ale jeśli dostał zły adres dostawy to może być wina po twojej stronie .
W formularzu jest poprawny adres.
Zwykle allegro? Czy Allegro Lokalnie?
Zwykłe allegro.
@Client:48101775 a co to za przewoźnik? A adres dostawy to nie przypadkiem adres właściciela konta allegro?
Poczta Polska, ja jestem właścicielem konta.
@Client:48101775 Adres dostawy i twój adres w allegro są takie same?
Ostatnio allegro miało problemy z komunikacją z Pocztą Polska.
Tak.