Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W tym wątku zbieramy wszystkie wasze uwagi na temat wystawiania i obsługi aktywnych ofert w kategoriach działu Supermarket.
Opiszcie wasze doświadczenia po 1 sierpnia, gdy każda nowa i ręcznie wznawiana oferta musi być połączona z Katalogiem produktów Allegro.
Prośba o konkretne przykłady, dokładne kategorie i dane np. numer id oferty, z którą macie problem.
Dzięki 🙂
Mamy własną markę i własne EAN'y a i tak musieliśmy kombinować z wystawianiem dodatkowych ofert abyśmy mogli połączyć te istniejące z "czymkolwiek". Inaczej się nie dało bo Allegro wymagało ich połączenia nawet w kuriozalnych przypadkach.
Nie chcę myśleć co czekało tych, którzy sprzedają marki zewnętrzne gdzie w parametrach dzieją się cuda.
/Michał/
@gorzkoislodko_pl mam pytanie, czy system nie pozwalał na utworzenie nowych produktów skoro podawaliście komplet danych? pytanie dodatkowe, o jakich kategoriach dokładnie mówimy?
Pisałem już, że system, nie pozwala na tworzenie nowych produktów, raz się uparłem 6 razy podawałem komplet danych i wciąż to samo. Komunikat bodajże że w tej kategorii wymaga się połączenia z produktem już istniejącym, a i jeszcze wymagany ISBN, MYŚLAŁEM ŻE JUŻ Z TYM KODEM ZROZUMIELIŚCIE. Ale to już tyle, koniec z mojej strony, więcej pomagać bez gratyfikacji nie będę.
Odkąd wprowadziliście ten katalog i wyszukiwanie produktów według niego moje zakupy na allegro spadły do minimum (tylko jak muszę ) . Łatwiejsze ,szybsze i tańsze okazuje się coraz częściej szukanie w okolicznych sklepach stacjonarnych niż przez ten katalog.
3 godziny dziecku skarpetek szukałam przez to badziewie!!! Wyłączcie to wreszcie. Zeszyty i przybory szkolne musiałam kupić w normalnym sklepie. Prosiłam 2 tygodnie przed początkiem roku, żebyście zrobili coś z tym, bo np ustawiając filtr na twardą okładkę większość wyświetlonych ofert miała miękką. To uzyskałam odpowiedź, że mogę zgłaszać pod aukcjami. Ja mam cały dzień siedzieć i za Was poprawiać co najmniej połowę aukcji takiej drobnicy??? Poważni jesteście??? Opinie i tak są nic nie warte, bo jeden worek z opiniami dotyczy wielu najróżniejszych produktów. Jak kiedyś ktoś kawę zwietrzałą sprzedawał to miał za to negatywa z odpowiednim opisem i było wiadomo żeby go omijać. A teraz u wszystkich sprzedawców danego gatunku jedna opinia i nie wiadomo kogo omijać !!! Etui do telefony od porządnego sprzedawcy za 60zeta to Waszym zdaniem jest to samo co od chińczyka za 13 zeta??? To czemu jedno wytrzymuje 2 lata, a drugie nie raz dwa dni??? Dla mnie te opinie byłyby coś warte gdyby dotyczyły tylko i wyłącznie danej aukcji danego sprzedającego. A i to nie zawsze, bo następna partia od nawet tego samego producenta może się różnić....
@k_owczarek1 Szykuje się do wejścia w ten dział ale jak mam wystawić oryginalną kawę z legalnej dystrybucji i katalog ma mi podpiąć pod te opinie to nóż mi się otwiera w kieszeni 😞
A tak to wygląda od strony kupującego 😞
Chciałem kupić kawę i teraz się zastanawiam która ma takie złe komentarze ?
https://allegro.pl/oferta/kawa-ziarnista-lavazza-crema-e-aroma-1kg-wloska-11623071768
https://allegro.pl/oferta/kawa-ziarnista-lavazza-crema-e-aroma-1kg-wloska-11623071768
A połączona jest z innymi rodzajami a w katalogu jeszcze inna
@kostas11 uprzedzam tylko, że jeżeli faktycznie chcesz wejść w spożywkę typu kawy, to niestety ale większość takich będzie miała opinie głównie określające poniższe:
W bardzo popularnych produktach, które mają tysiące ocen, opinie będą pomieszane przez katalog produktów. Przykładowo ktoś robił wyprzedaż kawy, termin około miesiąca, to opinia wyląduje oczywiście w połączonym produkcie i potem wyjdzie, że ten produkt wszyscy sprzedają z krótkim terminem, albo kupujący pomyślą, że kawy wychodzą od każdego pakowane byle jak, bo kilka opinii z czapy psuje wszystkim oferty.
Czy to się kiedyś zmieni? Wątpię 🙂
@DarkStoorM wiem, już ponad 10 lat zajmuje się sprzedażą online i widzę co się dzieje na allegro, tu dałem przykład i dobrze wiem jak to działa, ale allegro w tym przypadku łamie prawo ingerując w oferty sprzedawców 😞 Bo w tym przypadku to faktycznie są kawy podrobione z patykami i za dobrą cenę bo detal tej kawy to około 80 zł a tu po 54 zł 😞
Katalog katalogiem ale podpinanie w tym przypadku komentarzy pod moją oryginalną kawę z legalniej dystrybucji to się nadaje do prokuratury !!!
Wiele rzeczy allegro wprowadza mogą się nie podobać ale są słuszne i potrzebne by przyciągnąć klientów ale opinie innych sprzedawców w mojej ofercie czy dwa tytuły to porażka 😞
Hejo. Z tego co piszesz wychodzi, że powinniśmy odróżniać od siebie kawy nie tylko po marce i GTIN, ale też po dacie spożycia, czy czymś w podobie. Przynajmniej w kontekście opinii produktowych, tak? Myślę jak to ugryźć, bo data spożycia czy pozostałe cechy, które wskazałeś to bardziej informacje ofertowe o konkretnym przedmiocie, a nie parametry opisujące produkt.
@k_owczarek1 Cześć, nie, z tego co napisałem wychodzi że nie powinniście łączyć komentarzy wszystkich sprzedawców do jednego produktu, bo osoby sprzedające podróbki mają dobra komentarze a osoby sprzedające oryginały mają złe opinie 😞
Można by dodać przy opinii o produkcji "kupione od xxxxx"
Czy Wy nie widzicie problemu czy nie chcecie go zobaczyć 😞
Prosty przykład firma sprzedaje oryginały a są podpięte podróby z chin i mają takie komentarze 😞
https://allegro.pl/oferta/glosnik-przenosny-jbl-flip-5-czarny-11893420950
Jeśli chodzi o podróbki to widzimy ten problem i mierzymy się z nim nie tylko w w obszarze opinii. Mamy na to cały plan, który wykracza poza zmiany jakie wprowadzamy w ramach katalogowania Allegro. Co do 'podróbkowych opinii' to temat, który mam na tapecie w tym kwartale i liczę, że uda się to sensownie posprzątać. Czy będziemy oznaczać opinie poszczególnych sprzedających? Taka sugestia rozwiązania pojawiła się już kilkukrotnie. Czy ją wdrożymy? Tego nie wiem. Wiem, że na pewno będziemy się skupiać na rozdzieleniu aspektu produkowego od tego związanego z transakcją.
@k_owczarek1 Kasia ale ten bałagan jest nie do uporządkowania. Wzięliście się za to od złej strony i praktycznie na kazdym kroku to wychodzi. Nie wiem czy nie lepiej wyrzucić, zaorać i zacząć do nowa ( rozumiem istotę istnienia katalogu)
A ode mnie na prezent kosmetyczka 🙂
Jest dramat. Zmieniają wszystko, nawet tytuły aukcji, wystawiasz i widzisz coś innego w zakladce moja sprzedaż a na aukcji co innego....
Nie wiem kto za to odpowiada ale to jakaś kpina....
@k_owczarek1 I jeszcze jedno z Supermarketu. Była tutaj już dyskusja chodziło chyba o kosmetyk. Klient dostał produkt z tym samym kodem EAN, tą samą zwartością, od tego samego producenta jaki zamawiał. Różnił się opakowaniem bo je producent zmienił. I była awantura.
Jak to jest w świetle produktyzacji? Ten sam produkt czy nie? Np ja mam z nowej dostawy z innym opakowaniem ( ten sam kod EAN), ktoś ma stare opakowanie, a ktos inny sprzedaje oba. Tutaj masz przykład ( który ja popieram ) że ktoś zamieścił zdjęcia czterech róznych opakowań TEJ SAMEJ herbaty.
To nic nie da. Jedyną opcja by opinie cokolwiek dawały jest by dotyczyły tylko konkretnej aukcji u konkretnego sprzedającego. Inaczej zawsze będzie w tym zamieszanie. W tej chwili zamieszanie jest takie że ludzie po prostu rezygnują z zakupów. Przykładowo rozmawiam sobie z właścicielką małej chemii mającej też paczkopunkt, więc co dzień prawie tam chodzę. Sklep w małej miejscowości, w pobliżu tylko małe hurtownie. Dawniej Pani to czego jej się nie chciało szukać kupowała na allegro. Teraz woli zrezygnować lub szukać po hurtowniach, bo jak powiedziała" na allegro już nic nie mogę znaleźć". Ona wraca z roboty i chce szybko znaleźć, as tu się teraz zwyczajnie nie da... Tak ma większość kupujących. Jasne, że sporo ludzi kupuje dla monet czy żeby sobie poprzymierzać za darmo ale dopłacanie do zakupów części klientów nie zastąpi stałych (najsolidniejszej grupy) klientów uciekających tam gdzie nie mają takich problemów.
SUGESTIA:
Dodaję zawsze podobne oferty, niestety za każdym razem muszę wchodzić w produkt, który został dodany ( 3 kropki, zmień produkt, usuń produkt) i klikać usuń. Czy ta możliwośc nie mogłaby być wykonywana szybciej? Moze, gdyyb przycisk usuń produkt i wyszukaj produkt znajdował się na stronie głównej w dodawaniu oferty, tak, aby nie trzeba było wchodzić w produkt.
@trentpol hej, a podeślesz screen jakie dokładnie miejsce masz na myśli. Dzięki 🙂
mam na myśli te miejscie. Od razu mógłaby byc opcja usuń produkt i wyszukiwanie nowego produktu
Okej - czyli chciałbyś, żeby przy opcji Wystaw podobną opcja usuń produkt i wybierz nowy była dostępna usuń od razu na formularzu wystawiania - tak żeby nie trzeba było przechodzić przez te dwa pozostałe kroki. Przekażę ten pomysł do zespołu, który zajmuje się formularzem, ale z tego co wiem taka zmiana może być ciężka do wdrożenia, gdyż już teraz formularz jest mocno przeładowany. Pogadam i zobaczymy czy coś da się poradzić, żeby przyspieszyć ten proces.