anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Katalog wymyśla błędną kategorię

MAMY ROZWIĄZANIE!
Methrylis
#13 Ambasador#

Hej, mogę prosić o pomoc w przeniesieniu stroju do właściwej kategorii? Chcę wystawić dziewczęcy strój narodowy, który - wedle wszelkiej logiki - powinien trafić do kategorie "stroje dla dziewczynek". Automat natomiast cały czas mi sugeruje, że produkt powinien trafić do kategorii "Kotyliony". 

Główny problem polega na tym, że korzystam z API, które już na początkowym etapie wywala błąd, że muszę połączyć produkt z kategorią "Kotyliony" - inaczej nie pozwoli mi nawet szkicu stworzyć. A gdy ustawię tę błędną kategorię - byle tylko produkt wywalić - to system znowu nie pozwala mi wystawić oferty twierdząc, że kategoria "Kotyliony" nie wymaga połączenia z katalogiem. Ale, co ciekawe, skoro nie wymaga połączenia - to nie połączy wcale. A skoro nie połączy wcale, to nie mogę wystawić oferty - bo każda musi być połączona!

I tak w koło Macieju.

Nie ma możliwości wystawienia oferty bezpośrednio z poziomu allegro, od razu mówię.

Co ciekawe, sam EAN produktu po wpisaniu go w "formularz wystawiania" wyświetla prawidłowy produkt z katalogu - a więc strój. Nie ma tam ani śladu po kotylionach. Widocznie coś jakoś je ukrywa, bo z jakiegoś powodu system ciągle mi każe przenosić ofertę do "Kotylionów". Stąd moja prośba: czy lepsi ode mnie mogą całkowicie wywalić kotyliony z opcji do wyboru, by proponowaną kategorią były tylko stroje dziewczęce?

Niżej szczegóły:

EAN: 5905314078095

Ścieżka kategorii kotylionów: Allegro >> Kolekcje i sztuka >> Kolekcje >> Flagi i symbole narodowe >> Kotyliony i przypinki (316333)

Ścieżka kategorii, do której bym chciała, by trafiła oferta:  Dziecko >> Okazje, przyjęcia >> Kostiumy, przebrania >> Kostiumy dla dziewczynek (88319)

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Z góry dziękuję za pomoc. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Methrylis czy w ofercie, którą wystawiasz masz uzupełniony parametr "rozmiar" (134-140)? Oraz czy uzupełnione są parametry: "marka" (kostiumowo_pl) i "motyw" (narodowy)?
Produkt w katalogu jest wystawiony w odpowiedniej kategorii, co więcej kategoria Kotyliony i przypinki nie jest nawet w zbiorze kategorii podobnych dla tego produktu, dlatego nie mam pola do działania po naszej stronie. 
Czy możesz napisać z jakiego zewnętrznego narzędzia do wystawiania korzystasz? A także przesłać zrzut ekranu z widocznymi błędami, o których piszesz? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Methrylis
#13 Ambasador#

@la_nika przepraszam że tak późno odpowiadam, ale wiadomo, święta.

Parametry są właściwie ustawione, więc to nie ich wina. Korzystamy z własnego narzędzia, dlatego tutaj wiele powiedzieć nie mogę, ale mogę wskazać na to, że w samym katalogu coś jest nie tak. Proszę spojrzeć na dół na kategorię. Jest napisane, że produkt jest przypisany do kategorii "kostiumy dla dziewczynek", a obok w nawiasie jest napisany numer kategorii: 316333.

Tylko że nr kategorii "Kostiumy dla dziewczynek" to 88319, a wymieniony wyżej numer należy właśnie do kategorii "Kotyliony, przypinki". Dlatego nasze narzędzie wariuje i nie wie, do którego numeru przypisać ofertę. I przyznam, że dopiero teraz ten dziwny błąd zauważyłam. Screen niżej.

Ogólnie to wygląda trochę tak, jakby zestaw podpiął się pod ean kotylionu i stąd to zamieszanie. Bo nawet ikonka pokazuje kotylion. A to też dziwne, bo strój ma własny, nadany z góry EAN, jako że są to zestawy tworzone przez nas.

Methrylis_1-1672298887480.png

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Methrylis ok, dziękuję za informacje. W dzisiejszym zgłoszeniu podałaś inny numer EAN, tutaj problemem były duplikaty w katalogu, zgłosiłam prośbę o ich usunięcie, wrócę z potwierdzeniem, gdy je otrzymam i wtedy problem nie powinien się powtarzać w narzędziu, z którego korzystasz.  
Jeśli chodzi o produkt z EANem 5905314078095 to produkt w katalogu jest jeden i jest przypisany do odpowiedniej kategorii.

la_nika_0-1672314208978.png
Przykro mi, ale nie jestem w stanie sprawdzić co powoduje błąd w zewnętrznym narzędziu, z którego korzystasz. U nas w systemie wszystko wygląda prawidłowo. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Methrylis problem z produktem o EANie 5906245224681 nie powinien już występować, ponieważ zdublowane produkty zostały usunięte z katalogu. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Methrylis
#13 Ambasador#

@la_nika dziękuję za pomoc!

oznacz moderatorów