anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[15.09.2025] Problem z płatnością za zamówienie na Allegro Lokalnie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kinder112
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, od okolo godziny nie moge opłacić zamówienia żadna z dostępnych metod platnosci. Czy wiadomo coś o obecnej awarii?

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31
MOJEGRATY5
#13 Ambasador

Witam.

@Kinder112 

Problemy z płatnościami są zgłaszane przez niektórych użytkowników od kilkunastu dni. Część z nich udało się nawet Allegro rozwiązać...

Czasem problem jest po stronie banku.

A czasem problemem jest próba zakupu na fałszywej stronie tylko udającej Allegro.

Jeśli dostałeś "link do oferty" od sprzedawcy znalezionego na innym portalu ogłoszeniowym, czy gdzieś w necie to zachowaj ostrożność, zwłaszcza gdy próbujesz zapłacić blikiem. Przytłaczająca większość takich linków to próba oszustwa i jak się powiedzie to pieniądze przepadną niemal na pewno bezpowrotnie. Allegro nie pomoże, a policja najwyżej przyjmie zgłoszenie przestępstwa.

Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów
Kinder112
#8 Zapaleniec

Na pewno prawdziwa strona bo przez apke i nie działa żadna forma płatności karta/blik/bank

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Kinder112 problem dotyczy wyłącznie aplikacji, czy pojawia się również w przeglądarkowej wersji Allegro?

 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kinder112
#8 Zapaleniec

I przeglądarka i apka i pc i mobilka

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Kinder112 dzięki za informację. Czy masz możliwość przesłania zrzutu ekranu z tym problemem? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kinder112
#8 Zapaleniec

Można jakoś wysłać prywatnie, bo nie chcę idków na publicznym forum wystawiać, a sam screen z informacją że płatność się nie powiodła raczej nie pomoże za wiele.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Kinder112 skieruj wiadomość na adres: spolecznosc@allegro.pl. W treści podaj proszę tytuł wątku lub link do niego. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Kinder112  wygląda na to, że sprzedający powinien skontaktować się z naszym supportem, abyśmy mogli wyjaśnić sprawę z operatorem płatności. Nie jest to awaria, ani błąd po Twojej stronie. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:40912754
#2 Obserwator

Przy próbie zakupu przedmiotu u sprzedającego dostaję taki komunikat.

Client40912754_0-1758996002984.png


Nie zależnie od wybranej opcji zapłaty zawsze wyskakuje błąd..Na telefonie jak i mobilnym internecie jest to samo.
Problem występuję od rana.

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:40912754 jest to błąd po stronie operatora płatności. Sprzedający powinien skontaktować się w tej sprawie za pomocą formularza, Doradcy będą mogli pomóc w wyjaśnieniu sprawy z operatorem. Do tego czasu zamówienia u tego sprzedającego nie będą mogły być zrealizowane. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Grand_83
#2 Obserwator

Witajcie, 

już dwie soosby chciały sfinalizować kupno ode mnie przedmiotu KUP TERAZ ale nie mogą dokonać płatności. Co zrobić w takim wypadku??

Z góry dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Grand_83. Jaki dokładnie problem pojawia się przy próbie płatności?
Których zamówień to dotyczy? Proszę, podaj ich numery. 
 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Grand_83
#2 Obserwator

nie wiem gdzie mogę znaleźć numer ogłoszenia, wiec podsyłam link https://allegrolokalnie.pl/oferta/iphone-16-pro-black-titanium-128gb-rbb 

poniżej info od próbujących kupić 

Obraz 24.09.2025, godz. 16.05.jpgObraz 24.09.2025, godz. 16.06.jpg

 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Dziękuję, @Grand_83. Już to wyjaśniam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Grand_83
#2 Obserwator

ok, dziękuję będę czekac 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Grand_83, problem z płatnością nie jest awarią po naszej stronie i wynika z działań operatora płatności.
Proszę, abyś napisał do nas tutaj - po otrzymaniu Twojej wiadomości skontaktujemy się z operatorem płatności, aby wyjaśnić tę sprawę. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Grand_83
#2 Obserwator

próbowałem tam pisać, ale nie mogę wybrać w formatce zamówienia którego dotyczy sprawa, bo się nic nie podstawia. Czy jeżeli zmienię bank do rozliczenia na moim koncie to może to zakończyć problem?

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Grand_83, podanie zamówień jest opcjonalne, nie musisz tego robić. Gdy do nas napiszesz, wyjaśnimy problem z operatorem płatności i ustalimy, czy opcja zmiany rachunku wchodzi w grę. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ziutsane
#7 Wielbiciel

Próbuję opłacić już trzeci raz z rzędu zakupiony towar na allegro lokalnie.
Gdy dokonuję płatności, otrzymuję następujący komunikat

Nieopłacony zakup
Spróbuj jeszcze raz i opłać zakup

Twoje zamówienie nie zostało opłacone i będzie dostępne dla innych użytkowników, jeśli nie dokończysz płatności.

Co może być problemem w tym przypadku ? Chcę opłacić należność a nie mogę.

oznacz moderatorów