anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[15.09.2025] Problem z płatnością za zamówienie na Allegro Lokalnie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kinder112
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, od okolo godziny nie moge opłacić zamówienia żadna z dostępnych metod platnosci. Czy wiadomo coś o obecnej awarii?

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39
Bl4ze
#7 Wielbiciel

Mam dokładnie ten sam problem, ani blikiem ani przelewem, wyskakuje jako nieopłacone i nic dalej nie można zrobić 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ziutsane @Bl4ze w obu przypadkach jest to ten sam problem. 
Jest to błąd po stronie operatora płatności. Sprzedający powinni skontaktować się w tej sprawie za pomocą formularza, Doradcy będą mogli pomóc w wyjaśnieniu sprawy z operatorem. Do tego czasu zamówienia u tego sprzedającego nie będą mogły być zrealizowane. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ziutsane
#7 Wielbiciel

Przekazałem informację do sprzedającego. Mam nadzieję, że problem uda się rozwiązać.
Dziękuję

oznacz moderatorów
patrykwisnia82
#7 Wielbiciel

Witam, czy udało się Panu rozwiązać próblem ponieważ ja również mama identyczny problem a widzę, że allegro nie daje rady tego ogarnąć od ponad miesiąca a na tym forum nie wątku o rozwiązaniu tego problemu. Moim zdaniem to ewidentna wina allegro i nic z tym nie robią bo to najzwyczajniej ich przerosło i zależy im aby ten problem był rozwiązany.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@patrykwisnia82, jak wielokrotnie wspominaliśmy w tym wątku - problem leży po stronie operatora płatności i nie wynika z błędu po naszej stronie.  
Sprzedający powinien napisać do nas przez formularz, aby doradcy mogli wyjaśnić sprawę z operatorem płatności.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:47626243
#7 Wielbiciel

Próbuje opłacić zakup z Allegro lokalnie różnymi sposobami, kartą, blikiem . Środki są na koncie, płatności nie przechodzą.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:47626243 czy możesz doprecyzować jaki komunikat się pojawia? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:47626243
#7 Wielbiciel

Nieopłacony zakup
Spróbuj jeszcze raz i opłać zakup

Twoje zamówienie nie zostało opłacone i będzie dostępne dla innych użytkowników, jeśli nie dokończysz płatności.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:47626243 skonsultowałam Twoją sprawę. Problem pojawia się po stronie sprzedającego, który powinien skontaktować się z naszym supportem, aby wyjaśnić ten temat z operatorem płatności. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:47626243
#7 Wielbiciel

Ok, faktycznie - kupiłem u innego sprzedającego i płatność przeszła. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
Neysmeey
#7 Wielbiciel

Czy ja rowniez moge prosic o wsparcie, problem taki sam jak opisane powyzej.

Ani apka, ani przegladarka, nic tylko z automatu komunikat o nieoplaceniu zamowienia. Irytujace.

Prosze o wsparcie.

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Neysmeey Jest to błąd po stronie operatora. Na ten moment nie będziesz miał opcji opłacenia zamówienia u tego sprzedawcy. Przykro mi. 

Zachęcam, aby sprzedający skontaktował się z naszym supportem. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
tolek1984
#2 Obserwator

Witam, czy ktoś z moderacji może zająć się ogłoszeniem e8455eec-7c5c-4f5f-b63f-95d49e27ca65? Sprzedający zgłosił problem z płatnościa do supportu a w dalszym ciągu problem występuje i nie mogę dokonać płatności żadną z dostępnych metod.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@tolek1984 Sprawa jest weryfikowana z operatorem płatności. Jak tylko doradcy otrzymają odpowiedź, z pewnością przekażą ją sprzedawcy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
patrykwisnia82
#7 Wielbiciel

Czy sprawa przez te 2 tygodnie nadal jest weryfikowana z operatorem płatności? Czy udało się rozwiązać ten problem?

oznacz moderatorów
patrykwisnia82
#7 Wielbiciel

Witam, czy udało się komu kolwiek rozwiązać problem z płatnością ,ponieważ ja również mam identyczny problem a widzę, że allegro nie daje rady tego ogarnąć od ponad miesiąca a na tym forum nie wątku o rozwiązaniu tego problemu. Czyżby wszyscy sobie ten problem odpuścili i zaczęli kupować w konkurencyjnych portalach aukcyjnych czy nie chcą się podzielić jak to się  skończyło. Moim zdaniem to ewidentna wina allegro co już ktoś chyba tu stwierdził ale oni nic z tym nie robią bo to najzwyczajniej ich przerosło i o dziwo nie zależy im aby ten problem był rozwiązany tylko czy to z lenistwa, czy braku kompetencji? Bardzo proszę o wypowiedzi osób, które coś wiedzą bo gadanie bootów, że wina leży po stronie operatora płatności u sprzedawcy przestaje być przekonywująca.

Screenshot_2025-10-23-14-21-27-600_pl.allegro-edit.jpg

Screenshot_2025-10-23-09-38-12-665_pl.allegro.sale.jpg

Screenshot_2025-10-23-09-38-43-906_pl.allegro.sale.jpg

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @patrykwisnia82. Dziękuję za zrzuty ekranu i szczegóły sprawy. Sprawdzamy, czy w tym przypadku również problem dotyczy operatora płatności. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Płaciłam dzisiaj z kompa i działało. Może to tylko na apce...

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów
patrykwisnia82
#7 Wielbiciel

Skoro problem z płatnością pojawia się w apce a nie na kompie to wina leży po stronie obsługi technicznej apki allegro a nie operatora płatności jak to teraz w kółko powtarzają  moderatorzy booty albo jak już im się znudzi to będą mówić, że to wina Tuska.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@patrykwisnia82 jak już wyjaśnialiśmy w tym wątku wielokrotnie - sprzedający powinien skontaktować się z operatorem płatności (może skorzystać z formularza, pomożemy). 
Ten problem nie występuje tylko w aplikacji, dotyczy niektórych sprzedających, więc transakcja AnnaG-Antyki przeszła nie dlatego, że skorzystała z przeglądarki, tylko dlatego, że sprzedający, u którego kupiła, nie miał tego problemu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów