Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, od okolo godziny nie moge opłacić zamówienia żadna z dostępnych metod platnosci. Czy wiadomo coś o obecnej awarii?
@Client:47626243 czy możesz doprecyzować jaki komunikat się pojawia?
Nieopłacony zakup
Spróbuj jeszcze raz i opłać zakup
Twoje zamówienie nie zostało opłacone i będzie dostępne dla innych użytkowników, jeśli nie dokończysz płatności.
@Client:47626243 skonsultowałam Twoją sprawę. Problem pojawia się po stronie sprzedającego, który powinien skontaktować się z naszym supportem, aby wyjaśnić ten temat z operatorem płatności.
Ok, faktycznie - kupiłem u innego sprzedającego i płatność przeszła. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Czy ja rowniez moge prosic o wsparcie, problem taki sam jak opisane powyzej.
Ani apka, ani przegladarka, nic tylko z automatu komunikat o nieoplaceniu zamowienia. Irytujace.
Prosze o wsparcie.
@Neysmeey Jest to błąd po stronie operatora. Na ten moment nie będziesz miał opcji opłacenia zamówienia u tego sprzedawcy. Przykro mi.
Zachęcam, aby sprzedający skontaktował się z naszym supportem.