anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[15.09.2025] Problem z płatnością za zamówienie na Allegro Lokalnie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kinder112
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, od okolo godziny nie moge opłacić zamówienia żadna z dostępnych metod platnosci. Czy wiadomo coś o obecnej awarii?

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47626243 czy możesz doprecyzować jaki komunikat się pojawia? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:47626243
#7 Wielbiciel

Nieopłacony zakup
Spróbuj jeszcze raz i opłać zakup

Twoje zamówienie nie zostało opłacone i będzie dostępne dla innych użytkowników, jeśli nie dokończysz płatności.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47626243 skonsultowałam Twoją sprawę. Problem pojawia się po stronie sprzedającego, który powinien skontaktować się z naszym supportem, aby wyjaśnić ten temat z operatorem płatności. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:47626243
#7 Wielbiciel

Ok, faktycznie - kupiłem u innego sprzedającego i płatność przeszła. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
Neysmeey
#7 Wielbiciel

Czy ja rowniez moge prosic o wsparcie, problem taki sam jak opisane powyzej.

Ani apka, ani przegladarka, nic tylko z automatu komunikat o nieoplaceniu zamowienia. Irytujace.

Prosze o wsparcie.

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Neysmeey Jest to błąd po stronie operatora. Na ten moment nie będziesz miał opcji opłacenia zamówienia u tego sprzedawcy. Przykro mi. 

Zachęcam, aby sprzedający skontaktował się z naszym supportem. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów