Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, od okolo godziny nie moge opłacić zamówienia żadna z dostępnych metod platnosci. Czy wiadomo coś o obecnej awarii?
Witam.
Problemy z płatnościami są zgłaszane przez niektórych użytkowników od kilkunastu dni. Część z nich udało się nawet Allegro rozwiązać...
Czasem problem jest po stronie banku.
A czasem problemem jest próba zakupu na fałszywej stronie tylko udającej Allegro.
Jeśli dostałeś "link do oferty" od sprzedawcy znalezionego na innym portalu ogłoszeniowym, czy gdzieś w necie to zachowaj ostrożność, zwłaszcza gdy próbujesz zapłacić blikiem. Przytłaczająca większość takich linków to próba oszustwa i jak się powiedzie to pieniądze przepadną niemal na pewno bezpowrotnie. Allegro nie pomoże, a policja najwyżej przyjmie zgłoszenie przestępstwa.
Pozdrawiam. Marek.
Na pewno prawdziwa strona bo przez apke i nie działa żadna forma płatności karta/blik/bank
@Kinder112 problem dotyczy wyłącznie aplikacji, czy pojawia się również w przeglądarkowej wersji Allegro?
I przeglądarka i apka i pc i mobilka
@Kinder112 dzięki za informację. Czy masz możliwość przesłania zrzutu ekranu z tym problemem?
Można jakoś wysłać prywatnie, bo nie chcę idków na publicznym forum wystawiać, a sam screen z informacją że płatność się nie powiodła raczej nie pomoże za wiele.
@Kinder112 skieruj wiadomość na adres: spolecznosc@allegro.pl. W treści podaj proszę tytuł wątku lub link do niego.
@Kinder112 wygląda na to, że sprzedający powinien skontaktować się z naszym supportem, abyśmy mogli wyjaśnić sprawę z operatorem płatności. Nie jest to awaria, ani błąd po Twojej stronie.
Przy próbie zakupu przedmiotu u sprzedającego dostaję taki komunikat.
Nie zależnie od wybranej opcji zapłaty zawsze wyskakuje błąd..Na telefonie jak i mobilnym internecie jest to samo.
Problem występuję od rana.
@Client:40912754 jest to błąd po stronie operatora płatności. Sprzedający powinien skontaktować się w tej sprawie za pomocą formularza, Doradcy będą mogli pomóc w wyjaśnieniu sprawy z operatorem. Do tego czasu zamówienia u tego sprzedającego nie będą mogły być zrealizowane.
Witajcie,
już dwie soosby chciały sfinalizować kupno ode mnie przedmiotu KUP TERAZ ale nie mogą dokonać płatności. Co zrobić w takim wypadku??
Z góry dziękuję za pomoc
Cześć, @Grand_83. Jaki dokładnie problem pojawia się przy próbie płatności?
Których zamówień to dotyczy? Proszę, podaj ich numery.
nie wiem gdzie mogę znaleźć numer ogłoszenia, wiec podsyłam link https://allegrolokalnie.pl/oferta/iphone-16-pro-black-titanium-128gb-rbb
poniżej info od próbujących kupić
Dziękuję, @Grand_83. Już to wyjaśniam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
ok, dziękuję będę czekac
próbowałem tam pisać, ale nie mogę wybrać w formatce zamówienia którego dotyczy sprawa, bo się nic nie podstawia. Czy jeżeli zmienię bank do rozliczenia na moim koncie to może to zakończyć problem?
@Grand_83, podanie zamówień jest opcjonalne, nie musisz tego robić. Gdy do nas napiszesz, wyjaśnimy problem z operatorem płatności i ustalimy, czy opcja zmiany rachunku wchodzi w grę.
Próbuję opłacić już trzeci raz z rzędu zakupiony towar na allegro lokalnie.
Gdy dokonuję płatności, otrzymuję następujący komunikat
Nieopłacony zakup
Spróbuj jeszcze raz i opłać zakup
Twoje zamówienie nie zostało opłacone i będzie dostępne dla innych użytkowników, jeśli nie dokończysz płatności.
Co może być problemem w tym przypadku ? Chcę opłacić należność a nie mogę.