Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, od okolo godziny nie moge opłacić zamówienia żadna z dostępnych metod platnosci. Czy wiadomo coś o obecnej awarii?
Witam.
Problemy z płatnościami są zgłaszane przez niektórych użytkowników od kilkunastu dni. Część z nich udało się nawet Allegro rozwiązać...
Czasem problem jest po stronie banku.
A czasem problemem jest próba zakupu na fałszywej stronie tylko udającej Allegro.
Jeśli dostałeś "link do oferty" od sprzedawcy znalezionego na innym portalu ogłoszeniowym, czy gdzieś w necie to zachowaj ostrożność, zwłaszcza gdy próbujesz zapłacić blikiem. Przytłaczająca większość takich linków to próba oszustwa i jak się powiedzie to pieniądze przepadną niemal na pewno bezpowrotnie. Allegro nie pomoże, a policja najwyżej przyjmie zgłoszenie przestępstwa.
Pozdrawiam. Marek.
Na pewno prawdziwa strona bo przez apke i nie działa żadna forma płatności karta/blik/bank
@Kinder112 problem dotyczy wyłącznie aplikacji, czy pojawia się również w przeglądarkowej wersji Allegro?
I przeglądarka i apka i pc i mobilka
@Kinder112 dzięki za informację. Czy masz możliwość przesłania zrzutu ekranu z tym problemem?
Można jakoś wysłać prywatnie, bo nie chcę idków na publicznym forum wystawiać, a sam screen z informacją że płatność się nie powiodła raczej nie pomoże za wiele.
@Kinder112 skieruj wiadomość na adres: spolecznosc@allegro.pl. W treści podaj proszę tytuł wątku lub link do niego.
@Kinder112 wygląda na to, że sprzedający powinien skontaktować się z naszym supportem, abyśmy mogli wyjaśnić sprawę z operatorem płatności. Nie jest to awaria, ani błąd po Twojej stronie.
Próbuje opłacić zakup z Allegro lokalnie różnymi sposobami, kartą, blikiem . Środki są na koncie, płatności nie przechodzą.
@Client:47626243 czy możesz doprecyzować jaki komunikat się pojawia?
Nieopłacony zakup
Spróbuj jeszcze raz i opłać zakup
Twoje zamówienie nie zostało opłacone i będzie dostępne dla innych użytkowników, jeśli nie dokończysz płatności.
@Client:47626243 skonsultowałam Twoją sprawę. Problem pojawia się po stronie sprzedającego, który powinien skontaktować się z naszym supportem, aby wyjaśnić ten temat z operatorem płatności.
Ok, faktycznie - kupiłem u innego sprzedającego i płatność przeszła. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam