anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[15.09.2025] Problem z płatnością za zamówienie na Allegro Lokalnie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kinder112
#7 Wielbiciel

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, od okolo godziny nie moge opłacić zamówienia żadna z dostępnych metod platnosci. Czy wiadomo coś o obecnej awarii?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
MOJEGRATY5
#12 Orędownik

Witam.

@Kinder112 

Problemy z płatnościami są zgłaszane przez niektórych użytkowników od kilkunastu dni. Część z nich udało się nawet Allegro rozwiązać...

Czasem problem jest po stronie banku.

A czasem problemem jest próba zakupu na fałszywej stronie tylko udającej Allegro.

Jeśli dostałeś "link do oferty" od sprzedawcy znalezionego na innym portalu ogłoszeniowym, czy gdzieś w necie to zachowaj ostrożność, zwłaszcza gdy próbujesz zapłacić blikiem. Przytłaczająca większość takich linków to próba oszustwa i jak się powiedzie to pieniądze przepadną niemal na pewno bezpowrotnie. Allegro nie pomoże, a policja najwyżej przyjmie zgłoszenie przestępstwa.

Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów
Kinder112
#7 Wielbiciel

Na pewno prawdziwa strona bo przez apke i nie działa żadna forma płatności karta/blik/bank

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Kinder112 problem dotyczy wyłącznie aplikacji, czy pojawia się również w przeglądarkowej wersji Allegro?

 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kinder112
#7 Wielbiciel

I przeglądarka i apka i pc i mobilka

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Kinder112 dzięki za informację. Czy masz możliwość przesłania zrzutu ekranu z tym problemem? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Kinder112
#7 Wielbiciel

Można jakoś wysłać prywatnie, bo nie chcę idków na publicznym forum wystawiać, a sam screen z informacją że płatność się nie powiodła raczej nie pomoże za wiele.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Kinder112 skieruj wiadomość na adres: spolecznosc@allegro.pl. W treści podaj proszę tytuł wątku lub link do niego. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Kinder112  wygląda na to, że sprzedający powinien skontaktować się z naszym supportem, abyśmy mogli wyjaśnić sprawę z operatorem płatności. Nie jest to awaria, ani błąd po Twojej stronie. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:47626243
#7 Wielbiciel

Próbuje opłacić zakup z Allegro lokalnie różnymi sposobami, kartą, blikiem . Środki są na koncie, płatności nie przechodzą.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47626243 czy możesz doprecyzować jaki komunikat się pojawia? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:47626243
#7 Wielbiciel

Nieopłacony zakup
Spróbuj jeszcze raz i opłać zakup

Twoje zamówienie nie zostało opłacone i będzie dostępne dla innych użytkowników, jeśli nie dokończysz płatności.

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47626243 skonsultowałam Twoją sprawę. Problem pojawia się po stronie sprzedającego, który powinien skontaktować się z naszym supportem, aby wyjaśnić ten temat z operatorem płatności. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:47626243
#7 Wielbiciel

Ok, faktycznie - kupiłem u innego sprzedającego i płatność przeszła. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

oznacz moderatorów