anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro lokalnie problem z dostarczeniem przesyłki

RED
#21 Demiurg#

Jak na allegro lokalnie zmienić swoje dane wysyłkowe?

w tym numer telefonu?

 

Mamy problem z wysyłką kupującego inpostem

660166207470252121253549

końcowy status przesyłki

28 Paź 2024, 17:58 Zwrot do Nadawcy Przesyłka została doręczona do Nadawcy.

28 Paź 2024, 17:58 Przyjęta w Centrum Logistycznym

przesyłka wylądowała w magazynie przesyłek niedoręczonych bo poszła na paczkomat firmowy

w weekend

inpost mimo zgłoszenia nie wykonał ponownego doręczenia

i teraz odmawia nam doręczenia przesyłki

sprzedawca mimo powyższego wpisu też nie otrzymał przesyłki

 

impost domaga się od nas byśmy podali kod sms wysłany na numer stacjonarny telefonu

by nam odpłatnie dostarczyć przesyłkę - support inpostu to jacyś mocno decyzyjnie ograniczeni ludzie

bo wiadomości się tam zapętliły - ciągle odpowiadają to samo

@InPost  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

może ktoś decyzyjny bu ruszył ten temat? nie chcę sprzedającemu robić syfu o nic jak sprawę zawalił inpost

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@RED wybacz "jak sprawę zawalił inpostę" Czy dobrze rozumiem zamówiłeś podając telefon stacjonarny, i pretensje że dostarczyli w sobotę ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@kostas11 kupowałeś coś na lokalnie? spróbuj zmienić tam cokolwiek

tam nie da się zmienić żadnych danych

numer stacjonarny mamy podany jako jedyny na głównym allegro do kontaktu dla kupujących

i stąd al go importuje jak numer do sprzedaży

mam pretensje, że inpost włożył przesyłkę w piątek wieczorem z terminem odbioru 2 dni

w poniedziałek rano nie dało się odebrać przesyłki

mam pretensje, do inpostu, że używając ich narzędzi nie udało się przedłużyć lub ponowić odbioru przesyłki

mam pretensje, do inpostu, że mimo tłumaczeń kilka razy wysłał nam jakieś kody sms weryfikacyjne na telefon stacjonarny - nie wiem po kiego grzyba

a do siebie mam pretensje, że kupowałem na allegro lokalnie

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @RED ,

zgodnie z informacją w systemie dyspozycja zwrotu przesyłki jest już realizowana. Nasz BOK udzielił też odpowiedzi mailowo w tej sprawie.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za wszelkie niedogodności. 

oznacz moderatorów