Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Około 12 dni temu kupiłem buty bezpośrednio przez Allegro Lokalnie. Opłaciłem je, dostałem informację o wpłacie od Allegro, ale od tego czasu nie dostałem żadnej nowej informacji na temat mojego zamówienia.
Dzisiaj postanowiłem skontaktować się ze sprzedawcą, który twierdzi, że nie dostał ani wpłaty, ani nawet żadnej informacji na temat sprzedaży butów, i mówi, że wina jest po stronie Allegro.
Co mogę w tej kwestii zrobić? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:43643158 widzę w systemie, że zakup został prawidłowo opłacony 29.09.2023, poprawnie zaksięgował się na saldzie Allegro Finanse sprzedającej. Wpłatę zobaczy ona tutaj, powinna Ci wysłać zamówienie jak najszybciej.