anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

anulowanie zamówienia za zgodą klienta i sprzedającego

Szymoox
#7 Wielbiciel#

Witam, pan sprzedający przypadkowo zaznaczył złą jedyną opcję wysyłki - za pobraniem której nie chce i nie jest w stanie zrealizować, niestety zoorientował się o tym po moim zamówieniu, uzgodniłem z nim że jakoś anulujemy to całe zamówienie a pan stworzy nowe z opcją płatności z góry i będzie po sprawie, jednak jest pewien problem bo ani kupujący ani sprzedający nie ma możliwości anulowania zamówienia. Jak to zrobić? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

@Szymoox Na AL nie można niczego anulować ale jest zakup za pobraniem więc nie wyśle ale ty musisz potwierdzić mu że nie doszło do transakcji, inaczej mu policzą prowizję, o jej zwrot musi napisać  i już . Niech wystawia od nowa.

oznacz moderatorów

Szymoox
#7 Wielbiciel#

Jak mam mu potwierdzić że nie doszło do transakcji?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Szymoox napisz do niego wiadomość np przez czat w allegro

oznacz moderatorów

Szymoox
#7 Wielbiciel#

Tzn. on wie o tym, jednak co ma teraz zrobić? ma napisać zwrot jako sprzedający?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Szymoox Wyślij sprzedającemu wiadomość: "Oświadczam, że odstępuję od umowy kupna ........ zawartej w dniu ........" - mając takie oświadczenie sprzedający będzie mógł odzyskać prowizję po kontakcie z allegro przez formularz kontaktowy.

Następnie niech wystawi przedmiot ponownie z właściwą formą wysyłki i po sprawie 🙂

oznacz moderatorów