anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd sytemu podczas przelewu PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
majk1971
#7 Wielbiciel#

Witam 

Dzisiaj zrobiłem przelew bankowy przez PayU po zakupie z oferty Alegro Lokalnie  .W moim banku przelew został zaksięgowany lecz nie wiem dla czego po zaksięgowaniu z banku i wyjściu z powrotem do strony Allegro Lokalnie system zarejestrował błąd i każe dokończyć płatność ??? .

Mam w zakładce Kupione takie szczegóły zakupu . 

Oczekujemy na dokończenie płatności...

Nr płatności: 4ae2f966-1e5b-11ee-acf3-4b410e92aa85

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@majk1971 w takim wypadku płatność zostanie Ci zwrócona w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli chcesz opłacić zamówienie, musisz zrobić to ponownie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
majk1971
#7 Wielbiciel#

Witam przed chwilą ponowiłem  zapłatę za ten przedmiot i ponownie otrzymałem ten sam błąd 😞 

Dziwne jest to że jest to drugi ten sam bład w zakupie na Allegro Lokalnie za pomocą PayU  po 

przez mój Bank Spółdzielczy ,natomiast w tym samym dniu robiłem zakupy na Allegro i za pomocą Payu -Banki Spółdzielcze nie miałem takich problemów . 

Oczekujemy na dokończenie płatności...

Nr płatności: 6aa60cbe-1e83-11ee-b7aa-136939c3286b

Bardzo proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
majk1971
#7 Wielbiciel#

Ok płatność została zaksięgowana 🙂 

Mam rozumieć że pieniądze z pierwszej nieudanej próby (Błąd Systemu ) zostaną zwrócone ? 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@majk1971 Tak, zostaną zwrócone, jak napisała wyżej Wiktoria.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów