Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Dzisiaj zrobiłem przelew bankowy przez PayU po zakupie z oferty Alegro Lokalnie .W moim banku przelew został zaksięgowany lecz nie wiem dla czego po zaksięgowaniu z banku i wyjściu z powrotem do strony Allegro Lokalnie system zarejestrował błąd i każe dokończyć płatność ??? .
Mam w zakładce Kupione takie szczegóły zakupu .
Oczekujemy na dokończenie płatności...
Nr płatności: 4ae2f966-1e5b-11ee-acf3-4b410e92aa85
@majk1971 w takim wypadku płatność zostanie Ci zwrócona w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli chcesz opłacić zamówienie, musisz zrobić to ponownie.
Witam przed chwilą ponowiłem zapłatę za ten przedmiot i ponownie otrzymałem ten sam błąd 😞
Dziwne jest to że jest to drugi ten sam bład w zakupie na Allegro Lokalnie za pomocą PayU po
przez mój Bank Spółdzielczy ,natomiast w tym samym dniu robiłem zakupy na Allegro i za pomocą Payu -Banki Spółdzielcze nie miałem takich problemów .
Oczekujemy na dokończenie płatności...
Nr płatności: 6aa60cbe-1e83-11ee-b7aa-136939c3286b
Bardzo proszę o pomoc
Ok płatność została zaksięgowana 🙂
Mam rozumieć że pieniądze z pierwszej nieudanej próby (Błąd Systemu ) zostaną zwrócone ?
@majk1971 Tak, zostaną zwrócone, jak napisała wyżej Wiktoria.