Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
poproszę o interwencje odesłałam paczkę zakupioną u [edycja] mam potwierdzenie dostarczenia 29.04 do dzisiaj nie otrzymałam wpłaconych pieniędzy co dalej?
@julka227 a kontaktowałaś się w tej sprawie z kupującym ? Jeśli nie ma z nim kontaktu to rozpocznij dyskusję i wtedy do pomocy przyłączy się ktoś z allegro. Z pewnościa to ponagli sprzedającego do zwrotu płatności.
dzięki
Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który go ponagli. W Dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Jak odesłała Pani do sprzedawcy to on ma na zwrot gotówki ma 14 dni .Allegro żąda by zwracano poprzez pay-u a potem jeszcze przetrzymują około tygodnia
Czy to jest 14 dni roboczych czy kalendarzowych?
Kalendarzowych, ale jeśli ma ten towar od 29 kwietnia to już dawno powinien Ci oddać wpłatę, przepisy mówią, że ma to się odbyć niezwłocznie. Wyjaśniaj to z nim w dyskusji przez Allegro i wzywaj na pomoc pracownika Allegro.
Ustawa mówi jasno na zwrot 14 dni od odstąpienia od umowy, jednak sprzedający może wstrzymać zwrot środków do momentu powrotu przesyłki . Jeśli przesylka powróciła w 14 dniach od odstąpienia zwrot środków powinie nastąpić najpóźniej 14 dnia od odstąpienia od umowy
Tak, mówi jasno;
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.