
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobilem zakup przelewem tradycyjnym 6 tego a 9 tego moj zakup zostal anulowany .Mam potwierdzenie zagsiegowania przelewu 9 tego moj sprzedajacy udowodnil ze przelew nie dotarl dlaczego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103159667 musiałeś sam kliknąć anuluj, lub źle przepisałeś tytuł ?
Anulowany zakup czy anulowana płatność ???
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie anulowalem pieniadze dotarly na konto ktore bylo podane jak pisalem wczesniej to przelew tradycyjny kupilem towar 6 tego a 9 tego zakup anulowany a pieniadze zagsiegowane 9 tego i nie wiem o co chodzi zawsze tak kupowalem i nie bylo problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Moderatorzy wyjaśnią, poczekaj chwilę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kupilem ten sam zakup jeszcze raz czyli bylo ponow zakup zrobilem to .anuluj i zakup tak samo i po 2.5 dniach znow mi anulowalo zakup

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103159667 Na koncie, z którego piszesz, widzę tylko jeden zakup (z 6 czerwca). Próbowałeś opłacić to zamówienie, wybierając różne metody. Większość płatności jest anulowanych. W tej chwili masz rozpoczętą płatność przelewem tradycyjnym. Czy wysłałeś ten przelew i posiadasz potwierdzenie tej wpłaty?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak mam potwierdzenie z banku zagsiegowania z 9 tego czerwca

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:103159667 prześlij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl wyjaśnimy to z operatorem płatności.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
przepraszam ja mam zagsiegowanie banku z 9 tego za zakup z 6 tego ktory byl jako pierwszy anulowany a ten ktory jest teraz ma inne konto ale ja nie wplacalem pieniedzy chodzi mi o ten pierwsz zakup na ktory wplacone sa pieniadze i czy mozna to odblokowac
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość