anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem ze zwrotem zamówienia

41775206
#7 Wielbiciel#

Zamówiłam ostatnio buty,niestety okazało się że są rozmiar za duże-próbowałam wielokrotnie,na różnych urządzeniach i różnych miejscach załączyć *zwróć zakup * niestety po kliknięciu cały czas się ładuje i nie może się załadować żeby była możliwość odesłania produktu,co w tej sytuacji zrobić ?

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

mdrogeria
#21 Demiurg#

@41775206 na Lokalnie nie ma opcji *zwróć zakup * , musisz się dogadać ze sprzedawcą , może , ale nie musi przyjąć zwrotu .

oznacz moderatorów

41775206
#7 Wielbiciel#

Czyli na jakiej opcji jest *zwróć zakup * ?niestety nie orientuje się w tych zakładkach 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@41775206 

Zwrot konsumencki jest w przypadku gdy kupujesz coś od firmy lub sprzedający (prywatny) uwzględnił taką opcję. Teraz odpowiedz nam. U kogo kupiłaś?

oznacz moderatorów

41775206
#7 Wielbiciel#
  • Screenshot_2023-09-04-11-28-34-534_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

podaj lepiej numer oferty , masz za niską rangę , Moderatorzy muszą zatwierdzić fotkę .

oznacz moderatorów

41775206
#7 Wielbiciel#

13577391848

 

 

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@41775206 

No ok. Teraz idziesz do zakładki

https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

rozwiń szczegóły zakupu

i tam będzie opcja zwróć zakup, oczywiście jeżeli zakup dostał dokonany nie później niż 25 dni temu.

oznacz moderatorów

41775206
#7 Wielbiciel#

Właśnie problem polega na tym że ta zakładka nie chce się załadować,próbowałam wielokrotnie na różne sposoby ale niestety nic z tego.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

wyczyść ciacha

oznacz moderatorów

41775206
#7 Wielbiciel#

Niestety nic to nie dało

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@41775206 Zrzut, jaki dodałeś pochodzi chyba z aplikacji, czy próbowałeś z poziomu przeglądarki, najlepiej na komputerze? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

41775206
#7 Wielbiciel#

Właśnie tak,próbowałem już z mojego telefonu,czy komputera oraz swojego znajomego komputera i dalej nic 

oznacz moderatorów

41775206
#7 Wielbiciel#

Tak samo jak próbowałem z pobranej aplikacji jak i tej internetowej...

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@41775206 Proszę napisz do nas w tej sprawie poprzez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@41775206 

A zrób screena z transakcji a nie z zakładki o sprzedającym! Tak żeby te buty były na zdjęciu 😛

oznacz moderatorów

41775206
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2023-09-04-14-57-45-756_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2023-09-04-14-57-51-431_com.android.chrome.jpg

  

oznacz moderatorów

41775206
#7 Wielbiciel#

I tylko widzę to :

Screenshot_2023-09-04-11-34-36-638_com.android.chrome.jpg

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

Dziewczynki, screeny 😛

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów